(عکس) درخواست عجیب ستاره سابق استقلال از مهدی طارمی

(عکس) درخواست عجیب ستاره سابق استقلال از مهدی طارمی

محمد دانشگر که زمانی همبازی وریا غفوری بوده است تصویری مشترک از خودش و کاپیان سابق استقلال را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که خبرساز شده است.

کد خبر : ۱۱۴۰۷۶
بازدید : ۹۲۳۰

محمد دانشگر مدافع سابق استقلال با انتشار تصویری از وریا غفوری در صفحه شخصی اینستاگرام اش درخواست عجیبی از مهدی طارمی داشته است. بعد از اعلام خبر بازداشت وریا غفوری، چهره‌های فوتبالی زیادی تقاضای آزادی کاپیتان سابق استقلال را داشته اند.

اما شاید یکی از عجیب‌ترین واکنش‌ها مربوط به مدافع سابق استقلال باشد که این فصل راهی سپاهان شده است. محمد دانشگر که زمانی همبازی وریا غفوری بوده است تصویری مشترک از خودش و کاپیان سابق استقلال را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که خبرساز شده است.

ولی نکته عجیب این استوری یادداشتی ست که این بازیکن نوشته است. او ابتدا به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید گفته و از آن‌ها درخواست کرده که برای وریا کاری کنند چرا که خانواده اش چشم انتظار او هستند.

اما مدافع سپاهان در انتهای پیام اش با تگ کردن مهدی طارمی به زبان جنوبی از او تقاضا کرده است برای آزادی وریا اقدامی انجام بدهد.

ساعاتی پیش هم باشگاه فولاد خوزستان ادعا کرده است وریا غفوری با قید وثیقه آزاد خواهد شد.

استور دانشر
وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم فولاد روز پنجشنبه پس از پایان تمرین تیم خوزستانی دستگیر شد.

گویا براساس دستور امروز ظهر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه قرار است به خاطر برد تیم ملی بعضی از زندانیان آزاد شوند. وریا غفوری هم بر این اساس قرار است آزاد شود تا بعدا تصمیم‌گیری در خصوص او انجام شود.

منبع: وقت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید