سود 156 میلیونی در لاتاری ایران خودرو

سود 156 میلیونی در لاتاری ایران خودرو

ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده آذرماه خود سه محصول را با موعدهای تحویل 30 و 90 روزه عرضه کرده است. اما برندگان با خرید این خودروها چقدر سود می‌کنند؟

کد خبر : ۱۱۴۰۸۲
بازدید : ۹۰۰۵

ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده آذرماه سال 1401، سه محصول خود را با موعدهای تحویل 30 و 90 روزه عرضه کرد. این شرکت خودروسازی در این طرح فروش، سه خودرو پارس سال سفارشی، سورن پلاس دوگانه‌سوز و وانت آریسان2 را از طریق قرعه کشی عرضه کرد.

ایران خودرو این مرحله قرعه‌کشی را از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز کرده و تا پایان امروز، یکشنبه ششم آذر 1401 ادامه دارد.

فروش فوری ایران خودرو

تفاوت قیمت بازار و کارخانه ایران خودرو

اما قیمت محصولاتی که ایران خودرو در طرح فروش خود عرضه کرده است چقدر با بازار تفاوت دارد؟

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ، پارس سال سفارشی به قیمت 209 میلیون تومان قیمت دارد. درحالی که این خودرو در بازار آزاد کشور با قیمت حدودی 365 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این یعنی برندگان این لاتاری دولتی خرید پارس سال سفارشی حدود 156 میلیون تومان سود می‌کنند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز نیز در این طرح فروش 281 میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو در بازار آزاد هم‌اکنون حدود 420 میلیون تومان قیمت دارد و در حال خرید و فروش است. خریداران این خودرو در این مرحله از قرعه‌کشی حدود 39 میلیون تومان سود کسب می‌کنند.

آخرین خودرویی که ایران خودرو برای این طرح فروش خود عرضه کرده، وانت آریسان 2 است. این خودرو در طرح فروش با قیمت 285 میلیون تومان به خریدار عرضه می‌شود. در حالی که وانت آریسان در بازار 315 میلیون تومان قیمت دارد. خریداران این خودرو نیز حدود 30 میلیون تومان با برنده شدن در این لاتاری سود می‌کنند.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید