(عکس) آیا آشتی سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر حقیقت دارد؟

(عکس) آیا آشتی سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر حقیقت دارد؟

این سایت‌ها با انتشار یک ویدیو مدعی شده اند که سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر و در حاشیه جام جهانی جشن آشتی داشته اند و پس از آن به پاساژ گردی مشغول شده اند.

کد خبر : ۱۱۴۱۵۳
بازدید : ۲۲۲۱

فرادید | بازار شایعه سازی در میان برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی دوباره داغ شده است و این بار نوبت به سحر قریشی و مهدی طارمی رسیده است. آن‌ها با انتشار یک ویدیو مدعی شده اند که سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر و در حاشیه جام جهانی مراسم آشتی داشته اند و پس از آن به پاساژ گردی مشغول شده اند.

به گزارش فرادید، ادعای این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی در حالی است که این ویدیو به سال‌ها قبل بر می‌گردد. در حقیقت آن‌ها با بازنشر دوباره این ویدیو تلاش کرده اند تا جنجالی تازه برای این دو چهره برپا کنند.

(عکس) آیا آشتی سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر حقیقت دارد؟

البته با ترند شدن نام این دو در میان فارسی زبان به نظر می‌رسد که آن‌ها به مقصودشان رسیده اند و توانسته اند از این مسیر فریبکارانه به بازدید‌های چشمگیر دست پیدا کنند.

در این میان سحر قریشی و مهدی طارمی نیز به این شایعه‌های همیشگی واکنشی نشان نداده اند. هر چند بعید هم به نظر می‌آید که آن‌ها بخواهند پاسخی این شایعه‌ها بدهند و دوباره به حاشیه دامن بزنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید