(ویدئو) بازی باورنکردنی دختربچه و بچه گوریل!

(ویدئو) بازی باورنکردنی دختربچه و بچه گوریل!

به غیر از انسان، تعداد کمی از حیوانات به اندازه گوریل باهوش هستند. چه زبان اشاره باشد و چه نمایش‌های باورنکردنی همدلی، در واقع، تماشای بازی یک بچه گوریل در باغ وحش با لبخندی بر لب، ممکن است نزدیک‌ترین ارتباط با گذشته تکاملی باستانی ما باشد. با وجود انشعاب در جهات مختلف تکاملی بین ۸ تا ۱۹ میلیون سال پیش، ارتباط واضحی بین آن‌ها و ما وجود دارد.

کد خبر : ۱۱۴۲۱۱
بازدید : ۱۲۱۴۱۴

فرادید | اگر تا به حال یک گوریل را از نزدیک دیده باشید، گاهی اوقات می‌تواند شوکه کننده باشد که آن‌ها چقدر شبیه انسان هستند. دیدن آن‌ها با محبت از نوزاد مراقبت می‌کنند یا غذایی را که واقعاً نمی‌خواهند بخورند جدا می‌کنند، می‌تواند بازتاب عجیبی از رفتار‌هایی باشد که انسان‌ها همیشه از خود نشان می‌دهند! دیدن چنین چیز‌هایی می‌تواند یادآور ارتباط نخستی‌ها و انسان‌ها باشد

به گزارش فرادید؛ در این ویدئو شاهد لحظه‌ای نسبتاً صمیمی بین یک دختربچه و یک گوریل کوچک در باغ وحش هستیم. این کلیپ دختر کوچکی را نشان می‌دهد که به سمت جداکننده شیشه‌ای در باغ‌وحش می‌رود، به امید اینکه توجه یک بچه گوریل در طرف دیگر را به خود جلب کند.

دختر در حالی که تمام مدت می‌خندد، به این امید که به بچه گوریل بگوید که می‌خواهد بازی کند، با دستانش ضرباتی به شیشه می‌زند. در ابتدا، بچه گوریل پاسخ نمی‌دهد، هنگامی که متوجه می‌شود که دختر کوچولو در حال بازی کردن است، به شیشه می‌زند که به وضوح شبیه کاری است که دختر قبلا انجام داده است.

سپس، بچه گوریل با قرار دادن دست هایش روی لبه شیشه ای، لب‌هایش را روی شیشه قرار می‌دهد. دختربچه نیز به سمت بچه گوریل دویده و همان کار را انجام می‌دهد.

با خنده همه پشت سر دختر، به نظر می‌رسید که "بوسه" بلافاصله بین گوریل و دختر ارتباط برقرار می‌کند. گوریل با دویدن به این طرف و آن طرف، به شیشه ضربه می‌زند و دست‌هایش را در هوا تکان داد، درست مثل کودک نوپایی که به دنبال بازی است.

در چند لحظه آرام بین بازی با یکدیگر، دوربین از نزدیک به صورت بچه گوریل نگاه می‌کند. در آن لحظات کوتاه، می‌توانیم ببینیم که این موجود چقدر آگاه و باهوش است و چقدر از بازی با دختربچه از پشت شیشه لذت می‌برد.

تعداد کمی از حیوانات به اندازه گوریل باهوش هستند. چه زبان اشاره باشد و چه نمایش‌های باورنکردنی همدلی، در واقع، تماشای بازی یک بچه گوریل در باغ وحش با لبخندی بر لب، ممکن است نزدیک‌ترین ارتباط با گذشته تکاملی باستانی ما باشد. با وجود انشعاب در جهات مختلف تکاملی بین ۸ تا ۱۹ میلیون سال پیش، ارتباط واضحی بین آن‌ها و ما وجود دارد.

آن لحظات ارتباطی که ما با حیوانات داریم، گاهی اوقات در خانه‌هایمان با سگ‌هایمان یا در مناطق وحشی هنگام کمپینگ یا کاوش اتفاق می‌افتد، اما گاهی اوقات، در باغ وحش آتلانتا زمانی اتفاق می‌افتد که یک دختربچه تصمیم می‌گیرد یک بچه گوریل را از پشت شیشه ببوسد. بچه‌ها، چه انسان و چه پستانداران، فقط می‌خواهند بازی کنند!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید