کی‌روش: فردا استعفا می‌دهم

کد خبر : ۱۱۴۴۴
بازدید : ۱۰۶۲

کارلوس کی روش اعلام کرد فردا استعفای خود را تقدیم مسئولان فدراسیون فوتبال ایران خواهد کرد و به دوران کاری خود در تیم ملی ایران پایان خواهد داد.

کارلوس کی روش اعلام کرد فردا شنبه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت تقدیم رئیس فدراسیون خواهد کرد.

وی گفت: فردا برگه استعفاي خود را به تاريخ يازدهم ارديبهشت و در روز انتخابات فدراسيون فوتبال تقديم آقاي كفاشيان خواهم كرد. اين تصميم براي كمك به ايشان است چرا كه اگر من را اخراج كند مردم و بازيكنان عليه اش خواهند بود و اگر كي روش را نگه دارد اسدي، رئیسش و گروهي كه با اسدی هستند به مخالفت با ايشان خواهند پرداخت كه اين موضوع مشكل بزرگي براي رييس فدراسيون خواهد بود. به همين دليل فردا استعفاي خودم را به تاريخ يازدهم ارديبهشت به ايشان تقديم خواهم كرد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: كاري كه در حال انجام است و كمك نكردن به تيم ملي براي من ناراحت كننده است و عصباني ام كرده است. چنين موضوعي (كمك نكردن به تيم ملي) براي من نامفهوم است. اگر به همين يك دليل به تيم ملي كمك نشود، اين قابل قبول نيست. به همين خاطر براي نشان دادن حسن نيتم فردا استعفاي خودم را كه مورخ يازدهم ارديبهشت است تقديم خواهم كرد تا بعد از انتخابات ايشان يا رييس جديد بتوانند تصميم جديدي بگيرند.

تیم ملی فوتبال ایران باید در دو بازی آخر خود در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی روز پنجم و دهم فروردین به مصاف هندوستان و عمان برود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید