(ویدئو) جزئیات جدید از حضور بیژن بنفشه خواه در نون خ 4

(ویدئو) جزئیات جدید از حضور بیژن بنفشه خواه در نون خ 4

بیژن بنفشه خواه با موهایی به رنگ تیره درآورده و ته ریش دیده شد که طبق گفته خودش مربوط گریم‌اش در نون خ 4 است. بیژن بنفشه خواه توضیح بیشتری در مورد داستان این فصل نداده است تا ماجرا لو نرود.

کد خبر : ۱۱۴۴۴۱
بازدید : ۲۶۶۸

فرادید | سه هفته قبل بود که رسانه‌های حوزه سینما و تلویزیون مدعی شدند که مدتی است فیلمبرداری سری چهارم سریال نون خ در محله خجیر تهران آغاز شده است. در حال حاضر هم بیژن بنفشه خواه در یک برنامه اعلام کرده است که او نیز به این پروژه پیوسته است.

به گزارش فرادید، ۵ ماه قبل نیز مهدی فرجی، تهیه‌کننده نون خ با انتشار یک تصویر مشترک از حسن معجونی و حمیدرضا آذرنگ خبر از حضور این دو بازیگر در سری چهارم داده بود. اما نگفته بود که این سریال چه زمانی تهیه می‌شود و روی آنتن تلویزیون می‌رود. اما به نظر می‌رود که تلویزیون سری چهارم را برای عید نوروز ۱۴۰۲ آماده می‌کند.

حالا هم بیژن بنفشه خواه در برنامه معرکه با اجرای بهنام تشکر با گریمی عجیب حاضر شد. او در این برنامه با مو‌هایی به رنگ تیره درآورده و ته ریش دیده می‌شود که طبق گفته خودش مربوط گریم اش در نون خ 4 است. بیژن بنفشه خواه توضیح بیشتری در مورد داستان این فصل نداده است تا ماجرا لو نرود.

اما داستان در فصل چهارم از جایی شروع می‌شود که فریبرز با بازی سید علی صالحی و سلمان با بازی کاظم نوربخش همچنان بر سر ازدواج شیرین خانزاده جدال دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید