جزئیات کشف بیش از ۵۰۰۰ قرص غیرمجاز از یک عطاری

جزئیات کشف بیش از ۵۰۰۰ قرص غیرمجاز از یک عطاری

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده قرص‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری در نظرآباد، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی از مغازه عطاری از صحت خبر مطمئن و در بازرسی به عمل آمده از آن تعداد ۵۶۷۹ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف کردند.

کد خبر : ۱۱۴۵۲۳
بازدید : ۸۶۷۶

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۵۶۷۹ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز از یک عطاری در نظرآباد خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی در تشریح این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده قرص‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری در نظرآباد، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی از مغازه عطاری از صحت خبر مطمئن و در بازرسی به عمل آمده از آن تعداد ۵۶۷۹ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ جنتی در پایان با بیان اینکه تنها متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید