سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود؟

سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود؟

درباره زمان واریز سود سهام عدالت مرحله اول 1401، مسئولان تعاونی سهام عدالت و وزیر اقتصاد اعلام کرده اند که در روز‌های پایانی آذر ماه سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز خواهد شد. اما دقیقا نگفته اند که پرداخت‌ها دقیقا چه روزی است. هر چند به نظر می‌رسد که دولت یک روز پیش از شب یلدا سود‌ها را پرداخت کند.

کد خبر : ۱۱۴۵۷۲
بازدید : ۱۳۷۸۳

فرادید | سهام عدالت سال ۱۴۰۰ به شکل یک جا و در اسفند ماه پرداخت شد. اما تیم اقتصادی دولت قصد دارد سود سهام عدالت در سال جاری را در دو مرحله به حساب سهامداران واریز کند. در سال گذشته افرادی که برگه ۴۵۲ هزار تومانی در دست داشتند مبلغ ۴۸۹ هزار تومان، دارندگان برگه ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۵۳۲ هزار تومان، برگه ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۷۵ هزار تومان و دارندگان برگه یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و ۸۱ هزار تومان به حساب شان واریز شد.

به گزارش فرادید، در مورد میزان سود سهام عدالت پرداختی سال ۱۴۰۰ که در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود، نیز وزیر اقتصاد گفته که سود سهامداران دو برابر شده است؛ بنابراین سهامداران حداقل بین ۹۷۸ هزار تومان تا دو میلیون و ۱۶۲ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

طبق اعلام رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در گام اول قرار است حداقل ۵۰۰ هزار تومان به حساب سهامداران واریز شود.

زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱

درباره زمان واریز سود سهام عدالت مرحله اول، مسئولان تعاونی سهام عدالت و وزیر اقتصاد اعلام کرده اند که در روز‌های پایانی آذر ماه سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز خواهد شد. اما دقیقا نگفته اند که پرداخت‌ها دقیقا چه روزی است. هر چند به نظر می‌رسد که دولت یک روز پیش از شب یلدا سود‌ها را پرداخت کند.

مرحله دوم واریز سود سهام عدالت نیز به اسفند ماه موکول شده است. در آن زمان نیز باقیمانده سود که حداقل ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید