(ویدئو) نمایی از آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر خمیده

(ویدئو) نمایی از آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر خمیده

نمایشگر‌های منحنی اکنون به یکی از ویژگی‌های شاخص گوشی‌های سامسونگ تبدیل شده اند. اما اپل هنوز دست به چنین کاری نزده و گوشی‌های هوشمند خود را با نمایشگر‌های تخت عرضه می‌کند.

کد خبر : ۱۱۴۵۷۹
بازدید : ۹۲۱۹

یک متخصص چینی تعمیرات دستگاه‌های اپل با نام کاربری توئیتری lipilipsi@ اخیرا توانسته در پروژه جدید خود، نمایشگر تخت آیفون ۱۴ پرومکس را به یک نمایشگر خمیده تغییر دهد.

به گزارش فرادید به نقل از راهنماتو، نمایشگر‌های منحنی اکنون به یکی از ویژگی‌های شاخص گوشی‌های سامسونگ تبدیل شده اند. اما اپل هنوز دست به چنین کاری نزده و گوشی‌های هوشمند خود را با نمایشگر‌های تخت عرضه می‌کند. این تکنسین، با تعویض قاب فولادی ضد زنگ آیفون و افزودن یک نمایشگر جدید به آن توانست این پروژه را به انجام برساند. او سایر اجزاء دستگاه تغییری ایجاد نکرد.

آیفون ۱۴ پرومکس با این نمایشگر خمیده و انحنا در لبه ها، ما را به یاد گوشی «گلکسی نوت اج» عرضه شده در سال ۲۰۱۴ می‌اندازد. lipilipsi@ تاکنون چندین پروژه ابتکاری نیز بر روی گوشی‌های آیفون انجام داده است؛ از جمله افزودن یک نمایشگر پشتی به آیفون با استفاده از اپل واچ، تغییر درگاه لایتنینگ آیفون ۱۳ به USB-C و انتقال کل دستگاه به یک محفظه شفاف برای دیدن اجزای داخلی آن. مدتی پیش نیز یک مهندس چینی توانسته بود با استفاده از قطعات دو گوشی «گلکسی Z فلیپ» و «موتورولا ریزر» یک آیفون تاشو طراحی کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید