(ویدئو) جزئیات جدید از آشتی و جشن سام اصغری برای بریتنی اسپیرز

(ویدئو) جزئیات جدید از آشتی و جشن سام اصغری برای بریتنی اسپیرز

پیش از این سام اصغری با اجرای یک لایو اینستاگرامی ناگهانی با واکنش پرخاشگرانه بریتنی اسپیرز مواجه شده بود. اما در این ویدیو بریتنی اسپیرز وارد کادر ویدیو می‌شود و از فضایی که سام اصغری تدارک دیده است، شگفت زده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۴۶۰۹
بازدید : ۱۱۱۵۰

فرادید | سام اصغری، چهره مشهور حوزه مدل و همسر بریتنی اسپیرز با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام اش، جزئیات کامل جشن تولد همسرش را منتشر کرد. او در این ویدیو نشان می‌دهد که ستاره مشهور پاپ را در فضایی مملو از بادکنک، هدایا، گل، شمع و کیک غافلگیر کرده است.

به گزارش فرادید، برخی رسانه‌های بین المللی معتقدند که این جشن به نوعی مراسم آشتی کنان هم بوده است. چرا که پیش از این سام اصغری با اجرای یک لایو اینستاگرامی ناگهانی با واکنش پرخاشگرانه بریتنی اسپیرز مواجه شده بود

با این حال دیلی میل درباره جشن تولد غافلگیرانه سام اصغری برای همسر بریتنی اسپیرز را این گونه روایت کرده است: سام اصغری در ویدیو دو دقیقه‌ای به سه میلیون دنبال کننده اش در اینستاگرام یاد می‌دهد که چگونه نامزد یا همسرشان را در جشن تولد غافلگیر کنند. او ابتدا می‌گوید که هر کسی فقط می‌تواند یک هدیه بخرد، اما ما باید سعی کنیم که خلاق‌تر از این باشیم تا یک مرد معمولی به نظر نرسیم. در نهایت او زمانی که به عمارت مشترک شان باز می‌گشت جعبه هدیه لوکس اش خودنمایی می‌کرد.

او سپس می‌گوید که شما باید چند بادکنک بگیرید و آن‌ها را به شکلی کاملا متقارن در کنار یکدیگر قرار دهید. تلاش کنید که بادکنک‌ها زیاد باشد، هر چه بیشتر بهتر. مرد‌های معمولی فقط گل می‌خرند، اما شما یک مرد معمولی نیستید، بنابراین کاری که می‌کنید این است که یک دسته گلبرگ رز می‌خرید و آن‌ها را مانند یک مرد کلاسیک قرار می‌دهید».

در نهایت نیز محیط برای برپایی جشن آماده می‌شود. سپس بریتنی اسپیرز وارد کادر ویدیو می‌شود و از فضایی که سام اصغری تدارک دیده است، شگفت زده می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید