(عکس) بازیگر نقش گلنار در سریال گلدخت کیست؟

(عکس) بازیگر نقش گلنار در سریال گلدخت کیست؟

شخصیت اصلی داستان سریال گلیدخت، گلنار است، دختر جوان تقی خان که حالا عاشق اسماعیل، میرشکار پدرش شده است. این عشق مخفیانه در حالی به وقوع پیوسته است که تقی خان بنا به مصلحتی مجبور است دخترش را به عقد یکی از اعضای خاندان قاجار در بیاورد.

کد خبر : ۱۱۴۶۷۶
بازدید : ۲۲۳۱۹

فرادید | سریال گیلدخت محصول تازه شبکه یک سیما است که حدود یک ماه قبل پخش آن آغاز شد و جمعه هفته قبل قسمت هشتم آن روی آنتن رفت. گیلدخت که یک درام تاریخی عاشقانه است تا این جای کار توانسته است رضایت بخشی از کاربران را به خود جلب کند.

به گزارش فرادید، داستان سریال گیلدخت دوران سلطنت قاجار و مظفرالدین شاه را روایت می‌کند. اما ما شیوه حکمرانی و رفتاری اعضای خاندان قاجار را در شمال کشور می‌بینیم. جایی که یکی از خان‌های شمال کشور به نام تقی خان حضور دارد. او که پنج سالی است از تهران به املاک اش در شمال کشور مهاجرت کرده، با چالشی بزرگ مواجه شده است.

شخصیت اصلی داستان گلنار است، دختر جوان تقی خان که حالا عاشق اسماعیل، میرشکار پدرش شده است. این عشق مخفیانه در حالی به وقوع پیوسته است که تقی خان بنا به مصلحتی مجبور است دخترش را به عقد یکی از اعضای خاندان قاجار در بیاورد. اما گلنار مخالف این اتفاق است و چالش بزرگی را پیش روی اسماعیل و تقی خان و شاهزاده قجری می‌گذارد.

(عکس) بازیگر نقش گلنار در سریال گلدخت کیست؟

بازیگر نقش گلنار کیست؟

نقش گلنار را در این فیلم میترا رفیع بازی کرده است. او که حالا وارد ۲۸ سالگی شده است. پیش از این ایفای نقش الناز در سریال بی همگان توانست به شهرت چشمگیری دست یابد.

۴
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید