(عکس) متن و حاشیه کنایه جنجالی جورجینا، همسر رونالدو به سرمربی پرتغال

(عکس) متن و حاشیه کنایه جنجالی جورجینا، همسر رونالدو به سرمربی پرتغال

جورجینا، در زیرمتن یادداشت کوتاه خو خود اشاره کرده است که رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است و می‌توانست ۹۰ دقیقه در زمین باشد و نقش تاثیرگذاری را برای تیم ملی پرتغال ایفا کند. اما تصمیم سرمربی تیم چیز دیگری بود و در نهایت در نیمه دوم و از دقیقه ۷۳ ستاره فوتبال جهان را وارد زمین کرد. هر چند بخت با او یار نبود و نتوانست گلی برای تیم اش به ثمر برساند.

کد خبر : ۱۱۴۷۲۸
بازدید : ۴۲۲۳

فرادید | در دیدار پرتغال و سوییس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در نیمه اول کریستیانو رونالدو در ترکیب قرار نگرفت و همین مسئله باعث شد تا نامزد او یعنی جورجینا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام اش به سرمربی تیم ملی پرتغال کنایه بزند. خود رونالدو نیز پستی مرموز منتشر کرد.

به گزارش فرادید و به نقل از indianexpress، جورجینا در پست اینستاگرامی خود نوشت: «به پرتغال تبریک می‌گویم. در حالی که ۱۱ بازیکن سرود را می‌خواندند، همه نگاه‌ها به شما بود. چه حیف که نتوانستم ۹۰ دقیقه از حضور بهترین بازیکن جهان [رونالدو] لذت ببرم.»

(عکس) متن و حاشیه کنایه جنجالی جورجینا، همسر رونالدو به سرمربی پرتغال

او در زیرمتن یادداشت کوتاه خو خود اشاره کرده است که رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است و می‌توانست ۹۰ دقیقه در زمین باشد و نقش تاثیرگذاری را برای تیم ملی پرتغال ایفا کند. اما تصمیم سرمربی تیم چیز دیگری بود و در نهایت در نیمه دوم و از دقیقه ۷۳ ستاره فوتبال جهان را وارد زمین کرد. هر چند بخت با او یار نبود و نتوانست گلی برای تیم اش به ثمر برساند.

در ادامه رونالدو نیز پستی منتشر کرد و به ستایش بازیکنان تیم ملی پرتغال پرداخت، اما گلایه‌ای از حضور دیرهنگام اش نکرد.

بدر این میان فرناندو سانتوس، سرمربی تیم پرتغال نیز در گفتگو با رسانه‌ها هر گونه اختلاف با رونالدو را رد کرد و گفته که رابطه او با کریستیانو رونالدو همچنان پابرجاست. من و رونالدو هرگز جنبه انسانی و شخصی را با مربی و بازیکن اشتباه تفسیر نمی‌کنیم. من همیشه فکر می‌کنم که او بازیکن بسیار مهمی برای حضور در تیم است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید