تصاویر/ 60 ثانیه برای سلطان جنگل کافی است!

تصاویر/ 60 ثانیه برای سلطان جنگل کافی است!

عکس هایی که یک عکاس هندی از طبیعت وحشی افریقا گرفت ثابت می کند بی دلیل نیست که شیر را سلطان جنگل می دانند؛ او می تواند در کمتر از 60 ثانیه یک گوزن یالدار را شکار کند.

کد خبر : ۱۱۶۵۴
بازدید : ۲۱۱۰۲

فرادید | عکس هایی که یک عکاس هندی از طبیعت وحشی افریقا گرفت ثابت می کند بی دلیل نیست که شیر را سلطان جنگل می دانند؛ او می تواند در کمتر از 60 ثانیه یک گوزن یالدار را شکار کند.


به گزارش فرادید، "ادیتا سینگ" عکاس 48 ساله هندی الاصل که برای عکاسی و گشت و گذار به منطقه حیات وحش "ماسایی مارا" در کنیا رفته بود شانس ان را داشت که یک شکار سریع از شیر نر را شاهد باشد و از آن عکاسی کند.

او در ذیل عکس هایش که در کترز منتشر کرده نوشته شیر در یک چشم به هم زدن دندان هایش را در گردن گوزن فرو برده و کمتر از 20 ثانیه طول کشیده تا او را روی زمین بخواباند.

ادیتا نوشته که قبل از حمله گوزن را دیده که لنگ لنگان بدون اینکه از خطری که در مقابلش قرار دارد آگاه باشد به سمت دو شیر نر حرکت می کرده است. در این لحظات یکی از شیرهای نر به آرامی خود را به مقابل گوزن می رساند و تا گوزن به خو بیاید با یک ضربه به سر او می زند و به سرعت با چنگ و دندان به سمت گردن او حمله می کند. به نوشته عکاس شکار کمتر از 60 ثانیه طول کشیده است.

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    زورش به یه گوزن چلاق مردنی رسیده اگه راست میگه شیره بره یه زرافه یا فیل یا ... رو تو 60 ثانیه کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید