(ویدئو) مردی که از سه زن ۶۰ فرزند دارد!

(ویدئو) مردی که از سه زن ۶۰ فرزند دارد!

یک شهروند پاکستانی ساکن شهر کویته که در سال نو میلادی صاحب شصتمین فرزند خود شده می‌گوید بعد از داشتن این همه فرزند دست از کار برنمی دارم. او برای چهارمین بار قصد دارد ازدواج کند.

کد خبر : ۱۱۶۷۲۳
بازدید : ۵۰۰۳۲

جان محمد یک مرد ۵۰ ساله پاکستانی است که همراه با ۳ زن و ۵۵ فرزند خود در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان زندگی می‌کند. جان محمد که یک پزشک است، ۵ نفر از فرزندانش را به دلایل مختلف از دست داده و در حال حاضر ۵۵ فرزند پسر و دختر دارد.

آخرین فرزند جان محمد در اولین روز سال ۲۰۲۳ به دنیا آمد که تعداد کل فرزندانش را به ۶۰ نفر رساند. او به رسانه‌ها گفته که نام آخرین فرزندش را خوشحال گذاشته است.

یک مرد، سه زن به همراه ۵۵ فرزند و نکته جالب‌تر اینکه تمام این افراد زیر یک سقف زندگی می‌کنند. در شهر کویته که مرکز ایالت بیابانی بلوچستان است. بزرگترین ایالت پاکستان که بواسطه عدم وجود شرایط مناسب کمترین تراکم جمعیت را دارد.

جان محمد ۵۰ ساله در جستجوی همسر چهارم است و می‌خواهد که شماری فرزندانش را به ۱۰۰ برساند. جان محمد گفت من می‌خواهم برای چهارمین بار ازدواج کنم و به همین دلیل به دنبال دختر هستم. وی افزود: به همه دوستانم گفته ام که برای ازدواج یک دختر پیدا کنند. من آرزو می‌کنم هر چه زودتر ازدواج چهارم را انجام دهم.

همسران جان محمد نیز احساس می‌کنند که تعداد دختران در خانه باید بیشتر از پسر باشد. جان محمد گفت من کار بزرگی ندارم. با پول دریافتی از درمانگاه می‌کنم. او در ادامه گفت: اوایل نگهداری از بچه‌ها مشکلی نداشت. با این حال، تورم در سه سال گذشته افزایش یافته است و او با مشکلات زیادی مواجه است.

این شهروند پاکستانی گفت: قیمت بسیاری از کالا‌های اساسی دیگر از جمله آرد و شکر سه برابر شده است. در سه سال اخیر، شهروندان پاکستان نیز مانند سایر نقاط جهان با مشکلاتی روبرو هستند. این شامل من هم می‌شود. جان محمد برای داشتن فرزندان بیشتر باید دولت به من کمک کند.

وی همچنین گفت که دوست دارم سفر کند و دوست دارد فرزندانش به سراسر پاکستان سفر کنند. او می‌گوید: وقتی بچه‌ها کوچک بودند، می‌شد آن‌ها را به پیاده روی برد. در حال حاضر امکان بردن آن در ماشین وجود ندارد. دولت باید به فرزندان من کمک کند. اگر دولت به من اتوبوس بدهد، همه فرزندانم را می‌توان با هم به گردش و پیاده روی برد.

جان محمد دومین فرد در بلوچستان پاکستان است که به خاطر فرزندانش به شهرت رسیده است. پیش از این فردی به نام عبدالمجید منگل از ولسوالی نوشکی بلوچستان ۶ ازدواج داشته و ۵۴ فرزند به دنیا آورده است. وی ماه گذشته در سن ۷۵ سالگی درگذشت. دو همسر و ۱۲ فرزندش در زمان حیاتش فوت کردند.

۵
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید