این ۷ سلبریتی ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

این ۷ سلبریتی ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

کیم کارداشیان دخترش، نورث وست را یک ماه زودتر موعد به دنیا آورد. این تولد غیر منتظره بود و او مجبور شد با عجله خود را به بیمارستان برساند تا دختر خود را به دنیا آورد. از قرار معلوم، دختر تازه به دنیا آمده اش مجبور شد بعد از تولد مدتی را در دستگاه انکوباتور بگذراند، چون کمتر از ۱/۸ کیلوگرم وزن داشت.

کد خبر : ۱۱۶۸۵۵
بازدید : ۵۱۵۳

اولین باری که از بارداری خود باخبر می‌شوید، احتمالاً همه‌ی وجودتان لبریز از شادی می‌شود. اما طبیعی هم هست که سؤال‌های زیادی برایتان پیش بیاید و حتی برای مدتی احساس بلاتکلیفی کنید.

پزشکان وظیفه دارند شما را از اینکه در صورت وقوع هر اتفاقی چه باید کنید، آگاه کنند تا همیشه آماده باشید، چرا که بارداری و زایمان در اغلب موارد آنگونه نیست که در فیلم‌ها می‌بینیم.

بیانسه

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

بیانسه یک سال پس از به دنیا آمدن دوقلوهایش، رومی و سِر، از دشواری‌های تولد آن‌ها گفت. او در مجموع بیشتر از یک ماه را به استراحت در تخت گذرانده بود چرا که به پره اکلامپسی (مسمومیت بارداری) دچار شده بود.

وزن او در آن زمان به بیش از ۹۷ کیلوگرم رسیده بود و وضعیت سلامتی اش به قدری بد بود که جان هم خودش و هم دو فرزند در راهش در خطر بود. دیگر چاره‌ای جز انجام یک سزارین اورژانسی نبود و دوقلو‌های تازه به دنیا آمده اش هفته‌ها تحت مراقبت‌های ویژه بودند.

پس از آن بیانسه با تغییراتی که بدنش دستخوش آن‌ها شده بود درگیر شد. به گفته‌ی خودش، احساس کاملاً متفاوتی پیدا کرده بود. او که تحت عمل جراحی بزرگی قرار گرفته بود، برای التیام یافتن، هم جسمی و هم روحی به زمان نیاز داشت. در نهایت او بدنش را پذیرفت و به نظر او هم برای زنان و هم برای مردان بسیار مهم است که برای زیبایی طبیعی خود ارزش قائل باشند.

کیم کارداشیان

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

کیم کارداشیان دخترش، نورث وست را یک ماه زودتر موعد به دنیا آورد. این تولد غیر منتظره بود و او مجبور شد با عجله خود را به بیمارستان برساند تا دختر خود را به دنیا آورد.

از قرار معلوم، دختر تازه به دنیا آمده اش مجبور شد بعد از تولد مدتی را در دستگاه انکوباتور بگذراند، چون کمتر از ۱/۸ کیلوگرم وزن داشت.

آنجلینا جولی

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

آنجلینا جولی از یک ماه پیش از به دنیا آمدن دوقلوهایش، ویوین و ناکس در بیمارستان بستری شد تا به دلیل مشکلات فیزیکی اش تحت نظر قرار گیرد. گرچه فرزندانش زودتر از موعد به دنیا آمدند، اما همه چیز تحت کنترل بود و بچه‌ها هیچ مشکلی نداشتند.

جولی، اما مجبور شد کمی بیشتر در بیمارستان بماند تا وضعیت سلامتی اش بررسی شود و آنجا را در سلامتی کامل و آماده‌ی مراقبت از تمامی فرزندانش ترک کند.

سلین دیون

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

سلین دیون مدتی را به تلاش برای مادر شدن گذرانده بود. او یک بار دچار سقط جنین شد و برای باردار شدن، روش لقاح مصنوعی را امتحان کرد. او بالاخره موفق شد صاحب دو پسر دوقلو به نام‌های ادی و نلسون شود که زودتر از موعد به دنیا آمدند.

خوشبختانه این موضوع مشکل ساز نشد، چون آن‌ها کاملاً سالم بودند. پسران تازه به دنیا آمده‌ی او کمی کمبود وزن داشتند، یکی از آن‌ها ۲/۵ کیلوگرم بود و دیگری ۲/۳ کیلوگرم، به همین دلیل مدتی را در دستگاه انکوباتور گذراندند.

آدریانا لیما

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

آدریانا لیما تنها ۳۴ هفته از بارداری اش گذشته بود که مجبور شد دختر اولش، ولنتینا را به دنیا آورد. او بارداری سختی داشت و به پره اکلامپسی دچار شده بود. ولنتینا پس از تولد تنها ۱/۸ کیلوگرم داشت و مجبور شد چندین هفته را در بخش مراقبت‌های ویژه سپری کند.

به گفته‌ی لیما، او دلش می‌خواست دختر تازه به دنیا آمده ش را به خانه ببرد و در آنجا به بهترین نحو از او مراقبت کند، اما به دلیل شرایطش این کار امکان پذیر نبود.

جولیا رابرتس

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

جولیا رابرتس و همسرش، دنی مودر پیش از به دنیا آمدن دختر و پسر دوقلویشان، فینیس و هیزل، اشتیاق زیادی برای بچه دار شدن داشتند. آن‌ها در این راه با مشکلات زیادی رو به رو شدند، اما این موضوع مانع تلاش شان نشد. وقتی رابرتس بالاخره باردار شد، همه چیز داشت نسبتاً خوب پیش می‌رفت که یکباره ده هفته زودتر از موعد، درد زایمان به سراغش آمد.

بعد از آن مجبور شد در بیمارستان بستری شود و مدتی را در آن آنجا بماند. دوقلو‌های رابرتس نارس به دنیا آمدند و دچار مشکلاتی بودند. فینیس ۲/۴ کیلوگرم وزن داشت و از سلامتی نسبی برخوردار بود. اما هیزل کمبود وزن داشت، چون تنها ۱/۹ کیلوگرم بود و به مشکلات تنفسی و یرقان دچار بود. به همین دلیل باید مدتی را در دستگاه انکوباتور می‌گذراند.

زویی سالدانیا

۷ سلبریتی که ثابت می‌کنند بارداری ساده نیست!

زویی سالدانا هم با مشکل زایمان زودرس مواجه شد و دوقلو‌های او هم پس از به دنیا آمدن مدتی را تحت مراقبت ویژه سپری کردند.

همین تجربه سبب شد او بعداً با یک سازمان غیرانتفاعی وارد همکاری شود که از کامل بودن امکانات بیمارستان‌ها برای کمک به نوزادان نارس اطمینان حاصل می‌کرد.

منبع: سلامت نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید