ماجرای خداحافظی رضویان از «سه شو» چه بود؟

جواد رضویان از وضعیت ادامه همکاری خود در برنامه «سه شو» گفت.

کد خبر : ۱۱۷۰۸
بازدید : ۵۱۲۱
جواد رضویان از وضعیت ادامه همکاری خود در برنامه «سه شو» گفت.

برنامه تلویزیونی «سه شو» به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و اجرای جواد رضویان و مهران غفوریان در شبکه سه سیما مدتی از شبکه سه سیما پخش می‌شد. اما جواد رضویان در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد از برنامه «سه شو» جدا شده است.

او در این پست آورده بود: سلام و عرض ارادت خدمت تک تک شما خوبان؛ سپاس از عنایت و حمایت همیشگیتون که از حقیر داشتید، امیدوارم که روسیاه و شرمنده این همه محبت نباشم، تک تک کامنت‌هاى پست قبلى رو خوندم و از یک طرف خوشحال از توجه شما عزیزان بودم از طرفی هم خجل که واقعا الان شرایط حضور در تلوزیون رو ندارم، حتما یک روزى به همین زودى ها اگر عمرى بود دلیل این تصمیم رو خدمت عزیزتون عارض میشم. باز هم سپاس بیکران حقیر رو بپذیرید، تا نفسى هست مدیون شما هستم، در مورد تصویر هم هیچى نگم بهتره.... دمتون گرم، عشقتون ابدى، یاحق.

علیرضا ابراهیمی دلیجانی یکی از تهیه کنندگان این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به تغییرات برنامه «سه شو» گفت: همچنان در این کار حضور دارم و همکاری می کنم. مهران مهام از یک ماه پیش برای کمک به ما به کار اضافه شده است. تیتراژ همچنان با نام من پخش می‌شود.

وی ادامه داد: تنها جواد رضویان و یکی از کارگردانان با این برنامه قطع همکاری کردند و بقیه عوامل کار همچنان همکاری خود را ادامه می‌دهند.

همچنین مهران مهام درباره تغییرات اخیر این برنامه تلویزیونی و جدایی جواد رضویان از این پروژه نیز گفته است که آقای رضویان چون مدت طولانی مرحله تولید «درحاشیه» را گذرانده بود و پس از آن هم به «سه شو» آمده بود، احساس خستگی می‌کرد و ترجیح داد فعلا کمی استراحت کند. در حال حاضر نیز با بیژن بنفشه‌خواه صحبت شده تا به جای ایشان در کار حاضر شوند و فعلا نیز حدود 11 قسمت جدید تصویربرداری شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید