بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

داستان سریال سقوط از کردستان آغاز می‌شود و زندگی آیسان و ژاکان در بهار سال ۱۳۹۵ را روایت می‌کند. زوجی که با چالش مالی شدیدی روبرو هستند. این را می‌شود از طعنه‌هایی که میان آیسان و ژاکان رد و بدل می‌شود، فهمید. اما در نهایت ژاکان با پولی مرموز به خانه بر می‌گردد که با شک و گمان آیسان روبرو می‌شود.

کد خبر : ۱۱۷۳۵۸
بازدید : ۴۳۵۵۹

فرادید | پس از جنجال‌های فراوان بر سر مجوز پخش سریال سقوط، بالاخره اولین قسمت این مجموعه نمایش خانگی چهارشنبه هفته گذشته از یک پلتفرم مشهور آنلاین منتشر شد. قسمت اول یک ساعت و ۲۱ دقیقه از مخاطب زمان گرفت و به رابطه عاطفی آیسان و ژاکان پرداخت تا در همین ابتدای راه تماشاگر بداند که با چه شخصیت‌هایی و با چه چالش‌هایی روبرو است.

به گزارش فرادید، داستان از کردستان آغاز می‌شود و زندگی آیسان و ژاکان در بهار سال ۱۳۹۵ را روایت می‌کند. زوجی که با چالش مالی شدیدی روبرو هستند. این را می‌شود از طعنه‌هایی که میان آیسان و ژاکان رد و بدل می‌شود، فهمید. اما در نهایت ژاکان با پولی مرموز به خانه بر می‌گردد که با شک و گمان آیسان روبرو می‌شود.

بعدتر ژاکان بر سر پول‌ها با آیسان وارد جدال می‌شود. جدالی که خیلی زود خاتمه می‌یابد و ژاکان با دو بلیط ترکیه همسرش را غافلگیر می‌کند. او می‌گوید که این سفر جبران ماه عسلی که هیچ گاه نرفته است و در سکانس‌های بعدی آن‌ها را در هواپیما و در ترکیه می‌بینیم.

اما همه چالش‌ها از ترکیه آغاز می‌شود. از زمانی که پاسپورت‌ها می‌سوزد واین زوج به دردسر می‌افتند. در ادامه آیسان و ژاکان را در مرز سوریه می‌بینیم، در چند قدمی داعش. اینجا درست همان جایی است که قسمت اول می‌خواهد ما را به آن برساند تا بدانیم بخش اصلی داستان چالش برانگیز این زوج در دل داعش می‌گذرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

تعداد قسمت‌ها و زمان پخش بازیگران سریال سقوط

سریال ۹ قسمتی سقوط را سجاد پهلوان زاده کارگردانی کرده است. در کنار او نیز محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان دیده می‌شود و رد او را می‌توان در این سریال به وضوح دید. علت این همکاری هم مشخص است. سجاد پهلوان زاده بیشتر آثار مهدویان را تدوین کرده و حالا که قدم در مسیر کارگردانی گذاشته است، محمدحسین مهدویان خواسته یاری اش کند.

طبق اعلام عوامل سازنده سقوط، این مجموعه نمایش خانگی قرار است روز چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ منتشر شود. البته اگر اتفاق عجیب و غریبی نیفتد!

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، ابتسام بغلانی، وحید آقاپور و سجاد بابایی ترکیب بازیگران اصلی را تشکیل می‌دهند.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان است که از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. فرخ نژاد فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است.

او در سال ۱۳۶۹ در فیلم در کوچه‌های عاشقی ساخته خسرو سینایی به ایفای نقش پرداخت و سپس فعالیت هنری اش را با ساخت کار‌های کوتاهی به عنوان دستیار کارگردان دنبال کرد.

حمید فرخ نژاد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مسکو، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آسیا و اقیانوسیه، تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد به طور مشترک و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره جام جم، را در کارنامه دارد.

از جمله آثار حمید فرخ نژاد می‌توان به شبکه مخفی زنان، نوبت لیلی، بیداری رویاها، قلب یخی، میلیونر میامی، به رنگ ارغوان، چهارشنبه سوری، گشت ارشاد، ارتفاع پست، سمفونی نهم و حریم اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک که در سریال سقوط رسما به دنیای بازیگری معرفی شد، نقش آیسان را برعهده دارد. اطلاعات درستی فعلا درباره فعالیت و زندگی او در دسترس نیست. اما ادعا شده که او متولد دهه هفتاد و از دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است.

بیوگرافی عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر متولد ۱۳۵۹ است و فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر آغاز کرد. او با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا به شهرت رسید.

البته این تازه ابتدای شهرت عباس جمشیدی فر بود و او با بازی موفق در سریال‌هایی همچون یاغی، زخم کاری، خوشنام، بچه مهندس و... جایگاه اش را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای تثبیت کند.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط؛ در قسمت اول چه گذشت؟

بیوگرافی سجاد بابایی

سجاد بابائی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم کوتاه سکوت سیاه آغاز کرد. بابایی در سریال زندگی زیباست، فیلم‌های کوتاه برادر، این و آن، فیلم‌های سینمایی مرد بازنده، تومان، من، زهره، سوزن آب و نمایش‌های هیچ چیز جدی نیست، شاه لیر و جیغ بنفش حضور داشته است.

بیوگرافی وحید آقاپور

وحید آقاپور بازیگر‏ متولد ۱۳۵۷ است و مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبا، دانشگاه تهران و مدرک ‏کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر را دریافت کرده است.

این هنرمند در طول مدت فعالیت هنری خود موفق به دریافت جوایزی همچون جایزه ‏ اول بازیگری نقش مرد از چهارمین جشنواره نمایش‌های کوتاه دانشگاه تهران شده است.

از مهم‌ترین فعالیت‌های او می‌توان به هاپوخان، اتاق مراقبت‌های ویژه، قرار ملاقات، پیداد و هجوم اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید