۷+۱ سریالی که قرار است زمستان امسال پخش شوند

۷+۱ سریالی که قرار است زمستان امسال پخش شوند

جادوگران می‌فر؛ قرار است فصل اول این سریال که در آن افرادی مثل الکساندرا داداریو بازی می‌کنند نیز پخش شود. داداریو نقش یک دکتر جراح مغز و اعصاب به‌نام روآن فیلدینگ را بازی می‌کند. او متوجه می‌شود که او وارث سلسله‌ای از جادوگران قدرتمند است که توسط روحی شوم تسخیر شده‌اند. حال همانطور که روآن با قدرت‌های تازه کشف خود دست و پنجه نرم می‌کند، باید با حضور شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار و اذیت می‌داد نیز مبارزه کند.

کد خبر : ۱۱۷۵۳۸
بازدید : ۳۵۹۷

مجله آس، نگاهی کرده به همه سریال‌هایی که قرار است در فصل زمستان در آمریکا پخش شود. برخی از آن‌ها سریال‌های جدیدی هستند و برخی دیگر در ادامه قسمت‌های قبلی هستند. ببینیم احتمال دارد با چه چیز‌هایی روبه‌رو باشیم؟

یک: چگونه با پدرتان آشنا شدم؟

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی از طریق تماشای سریال بوده باشید، حتما نام سریال «چگونه با مادرتان آشنا شدم» را شنیدید. سریالی که از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۴ در ۹ فصل و ۲۰۸ قسمت پخش شد. حالا چگونه با پدرتان آشنا شدم، در واقع دنباله آن سریال است.

یک سریال کمدی موقعیت که فصل نخست آن در ابتدای سال قبل از شبکه هولو پخش شد و در آن بازیگرانی از‌جمله هیلاری داف، کریس لوول و فرانسیا رائیسا حضور دارند و زندگی سوفی یا همان هیلاری داف و دوستانش در منهتن نیویورک به تصویر کشیده شده است. قرار است فصل سوم این سریال به‌زودی پخش شود.

دو: شوی دهه ۹۰

یک سریال موفق در آمریکا وجود دارد به‌نام شوی دهه هفتاد. این مجموعه تلویزیونی، در ژانر درام تاریخی و کمدی موقعیت، تولید شد و از ۲۳ اوت ۱۹۹۸ تا ۱۸ مه ۲۰۰۶ در فاکس پخش شد. این سریال به داستان زندگی گروهی از شش دوست نوجوان که در «پوینت ویسکانسین» زندگی می‌کنند، می‌پردازد. پس از آن شوی دهه هشتاد هم از شبکه فاکس پخش شد و حالا نتفلکیس به سراغ این شو رفته و می‌خواهد شوی دهه ۹۰ را از ۱۹ ژانویه پخش کند. تماشای این سریال برای بسیاری حس نوستالژیک به همراه خواهد داشت.

سه: حاشیه‌های بیرونی یا کرانه‌های خارجی یا Outer Banks

اسم سریال Outer Banks یا «کرانه‌های خارجی» به مجموعه‌ای از جزایر در ساحل شرقی ایالات متحده و کارولینای شمالی اشاره می‌کند که مثل یک دیواره، در امتداد ساحل و با فاصله از آن کشیده شده‌اند. آب‌های این منطقه بسیار خطرناک و گول‌زننده هستند و باعث غرق شدن یا به گل نشستن کشتی‌های زیادی شده‌اند.

به همین خاطر به جزایر Outer Banks لقب «گورستان اقیانوس اطلس» را داده‌اند. داستان سریال Outer Banks درباره چند نوجوان است که در قالب یک گروه به اسم Pogues در منطقه توریستی Outer Banks در کارولینای شمالی زندگی می‌کنند. پس از آنکه یک طوفان سهمگین، تعطیلات تابستانی آن‌ها را خراب می‌کند، مجموعه‌ای از اتفاقات ناخوشایند رخ می‌دهند و اعضای گروه را مجبور می‌کنند که دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

ماجراجویی آن‌ها با جست‌وجو برای پدر گمشده یکی از اعضای گروه آغاز می‌شود، اما در ادامه به اسرار شگفت‌انگیزی پی می‌برند و از وجود یک گنج باارزش خبردار می‌شوند. گفته شده که قرار است در فصل سوم، برخلاف فصل دوم، میزان بار عاطفی و عاشقانه در این سریال افزایش پیدا کند.

چهار: جادوگران می‌فر

قرار است فصل اول این سریال که در آن افرادی مثل الکساندرا داداریو بازی می‌کنند نیز پخش شود. داداریو نقش یک دکتر جراح مغز و اعصاب به‌نام روآن فیلدینگ را بازی می‌کند. او متوجه می‌شود که او وارث سلسله‌ای از جادوگران قدرتمند است که توسط روحی شوم تسخیر شده‌اند. حال همانطور که روآن با قدرت‌های تازه کشف خود دست و پنجه نرم می‌کند، باید با حضور شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار و اذیت می‌داد نیز مبارزه کند.

پنج: لست آف آس یا آخرین ما

سریالی که حتما برای طرفداران بازی ویدئویی یا کامپیوتری به این نام جالب خواهد بود. قرار است فصل اول این سریال از شبکه HBO منتشر شود و در آن داستان دو شخصیت به‌نام جوئل و الی در سفر به دنیایی پساآخرالزمانی به تصویر کشیده می‌شود.

شش: وولف پک

یک سریال دیگر برای عاشقان فیلم و سینمای ماورای طبیعی. سریال Wolf Pack نیز براساس سری کتاب‌های به قلم درآمده توسط نویسنده‌ای با نام ادو ون بلکوم ساخته شده که داستان گروهی از نوجوانان در مقابل شخصیتی شرور در آتش‌سوزی کالیفرنیا را روایت می‌کند، تولید خواهد شد. دو نوجوان در پی آتش‌سوزی جنگلی توسط یک موجود ماوراء‌الطبیعی زخمی می‌شوند و گرگینه‌ها باید بفهمند که چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است، در حالی‌که با وضعیت جدید خود هم سر و کار دارند.

هفت: شرینکینگ

یک کمدی جدید از بیل لارنس. در این سریال قرار است جیسون سیگل نقش یک درمانگر را ایفا کند که در حالی‌که خود با اندوهی شدید دست و پنجه نرم می‌کند؛ بیماران خود را درمان می‌کند. در این سریال هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، کریستا میلر و مایکل اوری نیز ایفای نقش می‌کنند.

هشت: چشم مراقب

امی اکر به‌عنوان یک پرستار وارد خانه یک خانواده مرفه در منهتن نیویورک می‌شود و در آنجا تازه می‌فهمد که همه اعضای این خانواده راز‌هایی مرگبار در سینه دارند!

منبع: روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید