فال ابجد امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱؛ از عجله و شتاب دست بکشید

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱؛ از عجله و شتاب دست بکشید

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۷۶۲۷
بازدید : ۶۰۲۸

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۰ دی ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ج آ
تعبیر: مقصودتان حاصل می‌شود، اما باید بسیار صبور باشید و از عجله و شتاب دست بکشید که در این صورت پشیمانی به سراغتان خواهد آمد. زنی قصد دارد به شما آسیب برساند از او دوری کنید و مراقب خودتان باشید. به زودی اتفاقات خوب برایتان رخ می‌دهد که هزار بار خدا را شکر خواهید کرد.

اردیبهشت: آ ج ب
تعبیر: مقصودتان حاصل می‌شود و از اندوه رهایی میابید. سرمایه فراوان به دستتان میرسد که شما را از مشکلات مالی نجات میدهد. اگر از نظر قانونی مشکلاتی برایتان پدید آمده نگران نباشید که موفقیت با شماست. اگر همسرتان با شما ناسازگاری می‌کند نگران نباشید چرا که به زودی از رفتارهایش پشیمان میشود. توکلتان بر خداوند باشد تا رستگار شوید.

خرداد: ج ج آ
تعبیر: مقصودتان حاصل می‌شود و خیلی زود به آرزوهایتان می‌رسیدو ارث و میراثی فراوان به دستتان میرسد و از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار می‌گیرید. به زودی فرد جدیدی وارد زندگیتان می‌شود که شادی و مسرت فراوانی را وارد زندگیتان خواهد کرد سعی کنید تا به بزرگتر هایتان احترام بگذارید.

تیر: آ ب ب
تعبیر: مقصود بدی دارید پس از آن بر حذر باشید که بلا و آفات نصیبتان خواهد شد. سرنوشت تان را قبول کنید و سعی نکنید برای نداشته‌های تان کفر خداوند را بگویید چرا که هر آنچه که دارید هم از دست خواهید داد. از اعمال حرام و حرف‌های دروغ و ناسزا به دور باشید چرا که خودتان را به ورطه نابودی خواهید کشاند.

مرداد: آ د آ
تعبیر: مقصودتان نیک است و بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است. اگر از کسی دل چرکین و آزرده خاطر هستید به زودی به جانب شما خواهد آمد و از کارش عذرخواهی می‌کند. پولی به دستتان میرسد که خیلی زود هم آن را از دست خواهید داد. اگر قصد دارید تا معامله‌ای را آغاز کنید بسیار مراقب باشید.

شهریور: ج آ آ
تعبیر: مقصودتان خیلی زود حاصل می‌شود و باید خودتان را آماده کنید. دست از رفتار‌های ناشایست بر دارید که دیگران را از دور شما دور می‌کند. قصد دارید تا دست به کاری حرام بزنید و خودتان را در دردسر بیاندازید از دوستان ناباب به دور باشید تا خدای نکرده آسیبی به شما نرسد.

مهر: د آ د
تعبیر: طالعت خوب نیست. عده بسیار زیادی هستند که می‌خواهند برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد، و شما را به نابودی و شکست مواجه کنند سعی کنید؛ در زندگی تان حواستان را جمع کنید و هیچگاه دست به کار‌های ناصوابی نزنید.

آبان: آ آ ج
تعبیر: به لطف خداوند به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و گشایشی در آینده تان ایجاد می‌شود که شما را به هدف و آرزو‌های تان می‌رساند، بهتر است؛ نگران نباشید زندگیتان به نحو احسن بسازید که به لطف خداوند تمام مشکلاتتان ازبین خواهد رفت.

آذر: د د د
تعبیر: طالعت نیک است. شخصی از راه دور به دیدار تان می‌آید و می‌خواهد به شما پیشنهاد فوق العاده عالی را بدهد بهتر است؛ به این پیشنهاد جواب مثبت بدهید، که برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می‌آورد و شما را از مشکلات و سختی‌ها خیلی زود رها می‌سازد.

دی: ب آ د
تعبیر: قدر لحظات خوب زندگی تان را بدانید بهتر است؛ افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید و هیچگاه در مسیر‌های نادرست راهی نشوید که باعث می‌شود طالعتان به رنگ تیره و تار در بیاورد، و شما را به نابودی برساند سعی کنید؛ همیشه در زندگی امیدتان به خداوند باشد تا به هدف خود نزدیک شوید.

بهمن: د د ب
تعبیر: شخصی می‌خواهد در زندگی شما را به نابودی و شکست مواجه کند و برایتان غم و اندوه فراوانی به وجود بیاورد، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید هیچگاه دست به مال حرام نزنید که زندگیتان را از هم خواهد پاشید.

اسفند: د ب آ
تعبیر: به زودی معاملات پر سود و منفعتی در زندگی برایتان رخ خواهد داد که شما را به مقامات بالا و شادمانی می‌رساند، و آینده تان را به خوبی و خوشی می‌سازد سعی کنید؛ در زندگیتان به نیازمندان کمک رسانی کنید تا خداوند برایتان شادی و آرامش خاصی در زندگیتان سرازیرکند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید