بازیگر مرد: مثل دختران دم بخت شده‌ام!

بازیگر مرد: مثل دختران دم بخت شده‌ام!

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «دو سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم و کار نکرده‌ام، در واقع مانند دختران دم بختی شده‌ام که منتظرم کسی به سراغم بیاید نمی دانم چرا این فضا پیش آمده است.»

کد خبر : ۱۱۷۶۳
بازدید : ۱۲۴۰
بازیگر مرد: مثل دختران دم بخت شده‌ام! بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «دو سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم و کار نکرده‌ام، در واقع مانند دختران دم بختی شده‌ام که منتظرم کسی به سراغم بیاید نمی دانم چرا این فضا پیش آمده است.»

به گزارش میزان، حمیدرضا پگاه گفت: «دو سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم و کار نکرده ام، در واقع مانند دختران دم‌بختی شده‌ام که منتظرم کسی به سراغم بیاید و نمی‌دانم چرا این فضا پیش آمده است. »

وی افزود: «این موضوع علاوه بر دلتنگی برای این فضا یک بازیگر را دچار مشکلات وحشتناک دیگری می‌کند که قابل بیان نیست. زمانی با فیلم «معمای پلیسی» در سریال‌ها حضور داشتم البته این اواخر «آقا احسان» که یک ملودرام خانوادگی بود نیز خیلی دیده شد. اما دو سالی است که کار دیگری نکرده‌ام. این را هم باید بگویم بازیگری علاوه بر علاقه من، منبع درآمد و راه امرار معاش من نیز محسوب می‌شود اما در چند وقت اخیر فقط از جیب خورده‌ام.»

این بازیگر خاطر نشان کرد: «نمی دانم دلیل این موضوع چیست و باید از تهیه‌کنندگان و کارگردانان علت آن را پرسید اما می‌خواهم یک بار دیگر بر این موضوع تاکید کنم که من از تابستان سال گذشته در هیچ پروژه‌ای حضور نداشتم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید