همبازی رونالدو در سپاهان: فوتبالیست آمد، والیبالیست شد!

همبازی رونالدو در سپاهان: فوتبالیست آمد، والیبالیست شد!

هافبک سابق تیم ملی پرتغال با حضور در سالن کمپ باغ فردوس اصفهان با سپاهانی‌ها به بازی والیبال پرداخت. 

کد خبر : ۱۱۷۷۹۳
بازدید : ۱۰۴۶

تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سایپا خواهد رفت تا بازی خود در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار کند.

طلایی‌پوشان اصفهان که تمرینات خود برای این مسابقه را در طول هفته پیگیری کرده بودند، امروز با بارش شدید برف در اصفهان، به ناچار تمرینات خود را به سالن سرپوشیده کمپ باغ فردوس بردند تا تمرینی سبک و مفرح را برگزار کنند.

والیبال

تمرینی که با بازی فوتسال، بسکتبال و والیبال سپاهانی‌ها همراه بود و ستاره‌های این تیم جلسه تمرینی امروز را با بازی‌های توپی در سالن پشت سر گذاشتند. نکته جالب، حضور فعال مانوئل فرناندز، ستاره سابق تیم ملی پرتغال و بازیکن بین‌المللی سپاهانی‌ها در این بازی والیبال بود.

مانوئل که قد چندان بلندی هم ندارد، پابه‌پای سایر بازیکنان به آبشار زدن پرداخت تا نشان دهد توانایی‌های ورزشی‌اش به فوتبال محدود نشده است.

والیبال

بازیکن کنجکاوی‌برانگیز طلایی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات، مهم‌ترین نقطه ابهام هواداران سپاهان خواهد بود. چرا که می‌توان به صورت قاطع مدعی شد کسی در اصفهان از آینده این بازیکن خبر ندارد و تنها خود مانوئل است که از تصمیم خود در خصوص ترک اصفهان یا تداوم حضورش در جمع طلایی‌پوشان اطلاع دارد.

منبع:ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید