فال ابجد امروز چهار شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱؛ به زودی خبری به تو می‌رسد

فال ابجد امروز چهار شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱؛ به زودی خبری به تو می‌رسد

فال ابجد امروز چهار شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۷۸۰۴
بازدید : ۸۸۰

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۱ دی ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج ب
به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر کسی به تو نصیحت کرد بپذیر که صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن.

اردیبهشت: ج ب آ
تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. آینده روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است، ولی باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

خرداد: د د آ
بر بدخواهان و مخالفان پیروز خواهی شد. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو می‌رسد. با زنان گفتگو یا بگمگویی خواهی داشت، اما رنجی به تو نمی‌رسد.

تیر: ج آ ب
قصد و نیت بدی داری، از ان دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است به دنبال کار خودت باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه امور برخوردار شوی.

مرداد: ج آ آ
ممکن است به زودی به جمع خانواده شما کسی اضافه شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آن‌ها مشورت کن. در چند روز آینده خبر خوشحال کننده می‌شنوی. رازت را به هرکسی نکو و خود دار باش و از بدی‌ها پرهیز کن.

شهریور: ب آ ب
اگر بیمار هستی بهبود خواهی یافت. اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی به آن عمل کن، چون طالعت سعد است و همه چیزبر وفق مراد تو خواهد بود.

مهر: د آ ب
کاری که نیت انجام آن را دارید، خیر نیست، صبر کنید تا گره از کارتان باز شود.
با کسی دشمنی نکن و به خدا توکل کن و منتظر باش.

آبان: د ب د
اگر قصد سفر دارید منصرف شوید، چون به رنج و زحمت می‌افتید.
از کار و تلاش غفلت نکن تا به هدفت برسی.

آذر: د ج ج
منتظر گشایش خوبی در کارهایت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی البته اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی.

دی: د د ج
قصد و نیت خوبی داری و به زودی به کارهایت سرو سامان می‌دهی. تغییرات مثبتی در پیش رو داری. خیلیزود از غم و رنج رها می‌شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می‌کنی البته اگر اراده کنی.

بهمن: ب ب ب
طالعت با تو یار است. اگر قصد ازدواج و معامله‌ای داری بخت با تو یار است به شرط آنکه خودت همت کنی. اگر با کسی درگیری داری عاقبت به نفع تو خاتمه پیدا می‌کند.

اسفند: ب د آ
از نیتی که در دل داری دوری کن پشیمانی دارد و غمگینت می‌کند. کار وبار خوبی نداری، صبر کن تا گشایشی داشته باشی. به مرادت خواهی رسید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید