(ویدئو) ۱۵ دقیقه عملیات گربه دم‌کوتاه برای شکار مجسمه بوقلمون!

(ویدئو) ۱۵ دقیقه عملیات گربه دم‌کوتاه برای شکار مجسمه بوقلمون!

ویدئویی از عملیات گربه دم‌کوتاه منتشر شده که او ۱۵ دقیقه طول کشید تا با گام‌های آهسته به بوقلمون رسید و در نهایت بر روی آن جهش کرد، اما این شکارچی ماهر در حالی که فکر می‌کرد به یک بوقلمون خوشمزه رسیده است فریب خورد!

کد خبر : ۱۱۸۰۴۰
بازدید : ۱۶۱۳۲

یک گربه دم‌کوتاه پس از مشاهده یک بوقلمون ایستاده در طبیعت به آرامی به این پرنده نزدیک و نزدیک‌تر شد. ویدئویی از عملیات گربه دم‌کوتاه منتشر شده که او ۱۵ دقیقه طول کشید تا با گام‌های آهسته به بوقلمون رسید و در نهایت بر روی آن جهش کرد، اما این شکارچی ماهر در حالی که فکر می‌کرد به یک بوقلمون خوشمزه رسیده است فریب خورد!

فریب این ویدئو را نخورید و اگر فکر کنید که گربه‌های دم‌کوتاه شکارچیان خوبی نیستند، اشتباه فکر می‌کنید، زیرا هستند! گربه‌های دم‌کوتاه را می‌توان در زیستگاه‌های مختلف در قسمت جنوبی آمریکای شمالی دید است. اگرچه آن‌ها بسیار گسترده هستند، اما زندگی مخفی دارند و اغلب توسط انسان دیده نمی‌شوند. همه گربه‌های دم‌کوتاه مثل هم نیستند!

دوازده زیرگونه وجود دارد و پوشش و محدوده زیستگاه آن‌ها کمی متفاوت است. گربه‌های دم‌کوتاهی که در کوهستان زندگی می‌کنند نشانه‌های بیشتری دارند و کمی تیره‌تر هستند. آن‌هایی که در مناطق نیمه بیابانی زندگی می‌کنند رنگ روشن تری دارند.

همه گربه‌های دم‌کوتاه گوشتخوار هستند، آن‌ها برای زنده ماندن به گوشت نیاز دارند و این بدان معنی است که آن‌ها باید حیوانات دیگر را بخورند. گربه‌های دم‌کوتاه پستانداران کوچک را شکار می‌کنند و این شامل خرگوش، خرگوش صحرایی و موش می‌شود. با این حال، آن‌ها همچنین می‌توانند پرندگان و گاهی اوقات یک مارمولک را نیز صید کنند.

هنگامی که طعمه آن‌ها کمیاب است، ممکن است سعی کنند حیوانات بزرگتر مانند گوزن را شکار کنند. آن‌ها همچنین لاشه تازه حیواناتی که مرده‌اند را می‌خورند.

ما در این کلیپ نمایش کاملی از نحوه شکار یک گربه دم‌کوتاه را مشاهده کردیم. هنگامی که آن‌ها هدفی را مشاهده کردند، در حالت نیمه خمیده نزدیک می‌شوند. پنهان کاری آن‌ها و نحوه ترکیب رنگ آن‌ها با محیط به این معنی است که طعمه احتمالاً آمدن آن‌ها را نخواهد دید. سپس با سرعت زیادی می‌جهند و از قدرت خود برای غلبه بر حیوان استفاده می‌کنند. تکنیک آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد با حیواناتی که بسیار بزرگتر از آن‌ها هستند مقابله کنند! گربه‌های دم‌کوتاه علاوه بر سرقت طیور خانگی، گوسفندان را نیز شکار می‌کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید