بازداشت دزدجوان در تونل مترو دروازه‌دولت

دزد حرفه‌ای وقتی فهمید از سوی پلیس مخفی شناسایی شده است، برای فرار به روی ریل قطار مترو پرید و داخل تونل تاریک دوید.

کد خبر : ۱۱۸۱۰
بازدید : ۱۴۹۶
دزد حرفه‌ای وقتی فهمید از سوی پلیس مخفی شناسایی شده است، برای فرار به روی ریل قطار مترو پرید و داخل تونل تاریک دوید.

به گزارش روزنامه ایران، ساعت 10 شب 25 بهمن‌ماه مأمور پلیس که با لباس شخصی در مترو دروازه دولت در حال گشتزنی بود به دو جوان مظنون شد و از آنها خواست تا کارت شناسایی‌شان را نشان دهند که ناگهان دو جوان به سمت مأمور حمله کرده و با هل دادن وی هر یک به سمتی گریختند.

مأمور پلیس که قادر نبود هر دو جوان را تعقیب کند، با وارد شدن یکی از آنها به داخل تونل تاریک مترو به دنبال او دوید. جوان هراسان که سعی داشت هنگام دویدن تعادل خود را حفظ کند، چند باری به زمین خورد اما وقتی سماجت مأمور پلیس را دید شروع به پرتاب کردن اشیایی شبیه طلا به دیوارهای تونل کرد.

این تعقیب و گریز که 300 متری به طول انجامید با رسیدن قطار و مسدود شدن راه فرار دزد به بن‌بست خورد و دزد جوان پس از برخورد نه چندان جدی به قطار متوقف شد.

مأمور پلیس که در این تعقیب و گریز مجروح شده بود، با کمک مأموران مترو، جوان سارق را دستگیر کرد و این مجرم تحویل مأموران پایگاه سوم آگاهی شد.

این دزد 18 ساله که محمد نام داشت، برابر بازپرس ایزد موسی از شعبه 5 ناحیه 34 و مأموران تحقیق گفت: ساعاتی پیش با یکی از دوستانم در خیابان استاد معین به سرقت خانه‌ای رفتیم. من پایین منتظر بودم و دوستم از پنجره وارد شد و مقادیری طلا، گوشی و ساعت را از خانه دزدید. ما پس از این سرقت، اموال را تقسیم کردیم که در مترو به دام پلیس افتادیم.

تحقیقات پرونده نشان می‌دهد محمد 18 ساله پیش از این نیز به اتهام سرقت موتور دستگیر شده است. تلاش برای دستگیری همدست این دزد ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید