فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱؛ خبر‌های خوب و خوشی دریافت می‌کنید

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱؛ خبر‌های خوب و خوشی دریافت می‌کنید

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۸۹۷۸
بازدید : ۳۶۳۴

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۹ دی ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب د
به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

اردیبهشت: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن میرسی، زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره‌مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

خرداد: آ آ د
ممکن است رسوایی در پیش رو داشته باشید، مراقب کار‌های پنهانی که انجام می‌دهید باشید که برایتان مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد و شما را در زندگی با نابودی و شکست مواجه خواهد کرد.

تیر: د ب د
طالع خوبی داری و به خواسته ات میرسی و روزی حلال به دستت میرسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی، چون صدمه‌ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو، زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد؛ و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی انشا الله.

مرداد: ج د ج
خبر‌های خوب و خوشی از طرف شخصی دریافت خواهید کرد که باعث خوشحالی بسیاری در شما می‌شود، در آینده برای تان اتفاقات خوشایندی رخ می‌دهد و شما به سربلندی دست پیدا خواهید کرد.

شهریور: د ج آ
راهی سفر عاشقانه و پر شور و نشاطی خواهید شد که برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می‌آورد و باعث می‌شود بتوانید به آرامش برسید و حال و هوای تان در آینده تغییر کند.

مهر: ج آ آ
به آنچه نیت کرده‌ای میرسی، اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

آبان: آ د ج
به زودی جا به جایی‌های شغلی و یا مکانی در پیش رو دارید که برایتان موفقیت و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد و باعث شادی بسیاری در شما می‌شود و از نظر امنیتی برای تان خوشایند خواهد بود.

آذر: د آ ب
در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

دی: آ آ د
دعوا، در گیری، مشاجره، ناراحتی، گریه، گره افتادن در کار‌ها، بی حوصلگی، ناامیدی و شکست، اتفاقات ناخوشایند، مداخله‌های بی جا، به دردسر افتادن، دروغ ونیرنگ.

بهمن: د ج ب
در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کار‌ها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت میشود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آن‌ها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. میتوانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

اسفند: ب آ د
همواره در فکر عشق تان هستید، به زودی تصمیمات مهمی در زندگی خود خواهید گرفت و دیداری عاشقانه در پیش رو خواهید داشت که احساس فوق العاده‌ای در شما ایجاد می‌کند و شما را به هدف تان می‌رساند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید