پاسخ معمای میوه‌ها چیست؟

پاسخ معمای میوه‌ها چیست؟

معمای میوه‌ها هزاران بار در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و پاسخ‌های زیادی هم برای آن مطرح شده است. اگر پاسخ اشتباه داده‌اید، نگران نباشید! مشکل فقط در خطای دید است.

کد خبر : ۱۱۸۹۸
بازدید : ۹۶۴۳۹
فرادید | معمای میوه‌ها هزاران بار در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و پاسخ‌های زیادی هم برای آن مطرح شده است. اگر پاسخ اشتباه داده‌اید، نگران نباشید! مشکل فقط در خطای دید است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، شاید چشم شما هم به این معما افتاده باشد و احتمالا نظر خودتان را هم داده باشید. پاسخ‌ها اما کمی متفاوت است. قبل از اینکه پاسخ را بخوانید، خودتان یک بار دیگر به معما نگاه کنید و سعی کنید آن را جواب دهید.

راز

پاسخ
در تصویر بالا می‌بینید که مجموع سه سیب به عدد 30 رسیده است. بنابراین هر سیب 10 است. به خط دوم می‌رسیم. مجموع سیب و دو موز نیز با عدد 18 برابر است.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که هر دسته موز برابر با عدد چهار بوده است. در خط سوم، همانطور که مشاهده می‌کنید، دو نصفه نارگیل از یک دسته موز کسر شده و با عدد دو برابر است. حال چه فکری می‌کنید؟ آیا پاسخ خط چهارم را حدس زده‌اید؟

اوضاع کمی گیج کننده به نظر می‌رسد. احتمالا پاسخ شما نیز مانند بسیاری دیگر عدد 16 باشد، اینطور نیست؟ اما پاسخ متفاوت است.

بسیاری از افراد در خط چهارم به دلیل خطای دید، تصاویر را درست نگاه نمی‌کنند. در خط چهارم، به جای چهار عدد موز، شاهد سه عدد موز هستیم و به جای دو نصفه نارگیل نیز تنها یک نصفه نارگیل می‌بینیم. بنابراین موز برابر با سه و نارگیل نیز برابر با یک است. پاسخ عدد 14 است.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • بهار ارسالی در

    ثواب میشه 16

  • ناشناس ارسالی در

    جواب 14

  • آیهان ارسالی در

    سلام

    چون نارگیل 1و سیب 10و موز 3 عدد است
    جواب 14 است.

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۴

  • نسرین ارسالی در

    جواب معما را اشتباه نوشتید به علامت ضرب توجه نکردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید