فال ابجد امروز یکشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ مرتکب اشتباهاتی شده اید

فال ابجد امروز یکشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ مرتکب اشتباهاتی شده اید

فال ابجد امروز یکشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۹۳۳۶
بازدید : ۱۳۲۶۴

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲ بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د ب آ
در گذشته مرتکب اشتباهاتی شده اید که هم اکنون از آن‌ها بسیار نادم و پشیمان هستید در این روز‌های عزیز که در توبه به روی همگان باز است سعی کنید تا از خداوند طلب مغفرت و بخشش کنید انشالله که از این اندوه رهایی خواهید یافت. به زودی اموالی بسیار به دستتان میرسد که اگر آن را پس انداز کنید آینده خوبی در انتظارتان خواهد بود. عشق زندگی تان را خواهید یافت پس اینقدر بی تابی نکنید و صبور باشید.

اردیبهشت: آ آ ج
قصد دارید تا عمل شخصی را تلافی کنید که این کار در درجه اول به خودتان آسیب خواهد رساند پس از آن دوری کنید. به فکر این نباشید تا با اعمال نادرست به اهداف تان دست پیدا کنید چرا که هرچه تلاش کنید بیشتر پسرفت خواهید کرد. خداوند به زودی مسیر‌هایی را برایتان قرار می‌دهد که سعادت و خوشبختی را نصیبتان می‌کند.

خرداد: ج ب ج
خبر‌هایی به شما می‌رسانند که سعادت و خوشبختی فراوانی را نصیبتان خواهد کرد. زندگی به کامتان خواهد شد و رنگ روی سعادت را خواهید دید. کسب و کارتان رونق می‌یابد و دست به کار‌هایی می‌زنید که سود و منفعت فراوانی را نصیب تان خواهد کرد. سعی کنید تا از رفتار‌های خودخواهانه و حرف‌های نابه‌جا به دور باشید تا سعادت را از خودتان دور نکنید.

تیر: ب ج آ
مقصود خوبی ندارید و با انجام این کار زندگی تان را تباهی فرا خواهد گرفت پس از آن چشم پوشی کنید. در حق کسی بدی بزرگ می‌کنید و از کارتان پشیمان می‌شوید باید به هر طریقی که شده از او دلجویی کنید. در نمازهایتان کاهلی نکنید و عبادت تان را به درستی به جا آورید تا سعادت‌مند شوید.

مرداد: د ج ج
گرفتاری‌هایت به پایان میرسد و سربلند میشوی و به خوشبختی دست پیدا می‌کنی. پس مواظب باش که یکسری از اطرافیانت نمی‌خواهد به طور ضربه بزند، اما امیدت به خدا را از دست نده و توکل کن و صبور باش که این شرایط پایان می‌یابد.

شهریور: آ د ب
اقبال خوبی ندارید و متاسفانه همواره دچار شکست و ناکامی خواهید شد، اما برای رهایی از این وضعیت باید تلاش کنید و به خداوند توکل کنید انشالله که اوضاع بر وفق مرادتان می‌شود. ممکن است شخصی با شما دشمنی کند و حرف‌های ناپسندی بزند در مقابلش ایستادگی کنید و اجازه چنین امری را به او ندهید. پولی به دستتان میرسد که راهگشای مشکلات تان می‌باشد.

مهر: د د ج
مقصود نیکی دارید و به زودی سعادت و کامیابی فراوانی خواهید یافت. اگر تاکنون مشکلات و سختی‌های فراوانی در زندگی کشیده اید به زودی برطرف خواهند شد و به سعادت آرامش می‌رسید. اگر قصد دارید تا معاملاتی را آغاز کنید بسیار مراقب باشید چرا که فردی سودجو قصد دارد تا این معاملات را به نفع خودش تمام کند. پول حرامی به دستتان میرسد که آن را پس خواهید داد.

آبان: د آ ج
شانس شما خوب است و در کارهایت به موفقیت میرسی و روز به روز پیشرفت میکنی. خبر‌های مسرت بخشی در انتظارات است پس خوشحال باش. دوستان خوب و راستگویی داری که همواره کمک رسانت هستند پس از آن‌ها قدردانی کن.

آذر: د ج د
اگر صبور باشی مشکلاتت حل می‌شود و تنها کافیست اراده کنی تا بتوانی بر بدخواهان و دشمنان است پیروز شوی و در کارت به موفقیت برسی. همچنین شانس و طالع شما خوب است و پایان خیری دارد. هیچگاه امید به خدا را از دست نده که همواره پشتیبان توست.

دی: ب د ج
به اهدافت دست پیدا می‌کنی، اما باید صبر کنی و از هرگونه عجله بپرهیزی. زیرا در نهایت سودی برایت ندارد. از اینکه تنش و برخورد با دیگران داشته باشی. بپرهیز حتی اگر به نفعت باشد. راز دار دیگران باش تا دیگران به تو اعتماد کنند.

بهمن: د ب ج
اگر مسئله‌ای باعث ناراحتی تو شده بهتر است که فراموشش کنی، زیرا در نهایت اوضاع خوب می‌شود. از تکبر و خودخواهی بیخود بپرهیز. آگاه باش که خبر‌های مسرت بخشی در انتظارت است و به سعادت دست پیدا میکنی و شرایط آنطور که میخواهی می‌شود.

اسفند: د ب ب
هدفت خیر است و در کارت موفق می‌شوی. مشکلاتت حل می‌شود و از این بابت خیالت راحت شده. همیشه اسرارت را در قلبت حفظ کن و به هیچکس نگو تا از آن‌ها سوء استفاده نکنند و همواره به خداوند امید داشته باش و توکل کن.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید