(تصاویر) کنا ۲۰۲۴؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای

(تصاویر) کنا ۲۰۲۴؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای

از امکانات کابین هیوندای کنا باید به صندلی با تنظیم الکتریکی و حافظه، شارژر بی سیم، کلید دیجیتال (با استفاده از ان اف سی روی تلفن هوشمند)، ۲ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی و... اشاره کنیم.

کد خبر : ۱۱۹۴۴۳
بازدید : ۸۵۴۲

همزمان با معرفی هیوندای کنا جدید، به معرفی آن در گروه خودروی عصر ایران پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد؛ اطلاعات دقیق پیشرانه در دسترس نبود که اکنون به روزرسانی خبر مذکور در رسانه‌های بین المللی قرار گرفته و ما هم در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

نسل دوم هیوندای کنا در مسیر زبان طراحی جدید کمپانی کره‌ای هیوندای قرار گرفته و حاصل کار نیز یک کراس اوور بسیار جذاب و مشتری پسند به نظر می‌رسد. کنا ۲۰۲۴ در مقایسه با مدل قبلی خود، برابر با ۶۰ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها بزرگتر شده و به ۲۶۶۰ میلیمتر در این شاخص رسیده است. طول خودرو نیز ۱۴۵ میلیمتر بیشتر است و به ۴۳۵۰ میلیمتر رسیده است. این وضعیت در عرض نیز با مشاهده می‌شود که این شاخص عدد ۱۸۲۵ میلیمتر را ثبت کرده است. ارتفاع کراس اوور کنا نیز برابر با ۱۵۸۰ میلیمتر است.

رینگ‌های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۹ اینچی نصب می‌شوند. براساس اعلام هیوندای، کنا ۲۰۲۴ در بازار کره با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و ۱۴۷ اسب بخار خروجی (با گشتاور ۱۸۰۰ نیوتن متر) عرضه می‌شود. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ شده است. نسخه قوی‌تر هیوندای کنا از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با ۱۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر عرضه می‌شود. اینجا از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد.

اما به نسخه‌های هیبرید و آی سی ئی بپردازیم که بازار آمریکا خود را برای میزبانی از این دو نمونه آماده کرده است. کنای هیبریدی در واقع ترکیبی از پیشرانه ۱.۶ لیتری و تک موتور الکتریکی است که مجموعه ۱۳۹ اسب بخار خروجی و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این تریم از جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده می‌کند.

ظرفیت قسمت بار کنا ۲۰۲۴ در شرایطی که صندلی‌های ردیف عقب خوابانده شوند، برابر با ۷۲۳ لیتر است. از امکانات کابین نیز باید به صندلی با تنظیم الکتریکی و حافظه، شارژر بی سیم، کلید دیجیتال (با استفاده از ان اف سی روی تلفن هوشمند)، ۲ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی و... اشاره کنیم. به رغم استفاده از نمایشگر‌های دیجیتال، مجموعه‌ای از کلید‌های فیزیکی روی کنسول اصلی و وسط قابل مشاهده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید