قتل کارگر افغانستانی به خاطر چند قطره آب

کارگر جوان افغان که به خاطر پاشیده شدن چند قطره آب بر رویش کارگر افغانستانی دیگری را به قتل رسانده بود با وجود فرار به زابل توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : ۱۱۹۵۶
بازدید : ۹۷۴
کارگر جوان افغان که به خاطر پاشیده شدن چند قطره آب بر رویش کارگر افغانستانی دیگری را به قتل رسانده بود با وجود فرار به زابل توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر ساعت ۱۵ پنجم آبان ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل اعلام شده واقع در یک ساختمان نیمه ساز و انجام بررسی اولیه مشخص شد که جوانی افغانستانی به نام «جعفر.م» ( ۱۸ ساله ) که در این ساختمان به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده، مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به علت اصابت ضربه به ناحیه حساس فوت کرده است.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ( ناحیه ۲۷ تهران )، پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات میدانی
با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت و انجام بررسی‌ها مشخص شد که در محل جنایت تعدادی کارگر تبعه افغانستان مشغول به کار بوده و مقتول و قاتلِ متواری شده از محل جنایت به نام «عیسی.ش» ( ۲۲ ساله ) نیز از کارگران ساختمانی هستند.

برابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت ( کارگران افاغنه ساختمان )، مقتول پیش از وقوع درگیری منجر به جنایت در حال آب دادن دیوارهای سیمانی ساختمان بوده که به شوخی مقداری آب را بر روی سایر کارگران از جمله عیسی که در طبقه پایین مشغول به کار بودند، پاشیده و همین موضوع باعث اعتراض عیسی و در ادامه درگیری لفظی مابین آن دو با یکدیگر می‌شود. در ادامه عیسی از طبقه پائین به طبقه بالا مراجعه و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه جعفر زده و سریعا از محل متواری می‌شود.

دستگیری متهم
با توجه به متواری شدن و بلامکان بودن متهم، اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت، در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از تهران، به استان سیستان و بلوچستان - شهر زابل متواری شده و در یک مغازه سوپرمارکتی به عنوان کارگر مشغول بکار شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر زابل، هماهنگی‌های لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به شهر زابل اعزام و بیست و هشتم بهمن ماه موفق به دستگیری متهم شدند. متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اظهارات شاهدان صحنه جنایت را تأیید و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت، برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید