آرزویی همسر هادی نوروزی برای پرسپولیس

خانم ابراهیم پور می گوید جای همسرش در بهشت است و بزرگترهایی مثل حجازی هوای او را دارند.

کد خبر : ۱۱۹۶۲
بازدید : ۲۷۷۵
خانم ابراهیم پور می گوید جای همسرش در بهشت است و بزرگترهایی مثل حجازی هوای او را دارند.

به گزارش خبرآنلاین، حضور گسترده مردم و اهالی ورزش در مراسم رونمایی از آرامستان کاپیتان فقید پرسپولیسی ها «هادی نوروزی» باعث شد این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود. حالا هادی که تا همین چند ماه قبل، بازوبند کاپیتانی را می بست و جلوتر از همه بازیکنان پرسپولیس وارد زمین می شد، خاک را در آغوش گرفته و به خواب ابدی فرو رفته است. آرامستان و موزه اش هم افتتاح شد و هوادارانش می توانند از این به بعد، هادی را بر سر مزارش بجویند.

معصومه ابراهیم پور همسر هادی نوروزی در این باره گفت: «من وظیفه دارم از همه مردم ایران، همه کسانی که در تمام این ماه ها به همدردی با ما پرداختند، از بازیکنان پرسپولیس، استقلال، سایر تیم ها، مسئولان استانی، روسای فدراسیون ها، چهره های شاخص سیاسی و ورزشی و همه کسانی که نگذاشتند ما در این مدت تنها بمانیم، تشکر کنم. همه مردم ایران در غم ما شریک بودند و هادی و خانواده اش را تنها نگذاشتند.»

خانم ابراهیم پور ادامه داد: «همچنین باید یک تشکر ویژه از مردم عزیز کپورچال و بابل داشته باشم. آنها هرگز پشت ما را خالی نکردند. بعضی از آنها بدون کوچک ترین چشمداشت مالی ما را همراهی کردند و در ساخت آرامستان، کمک حال مان شدند. خانمی از چالوس برای کمک به ساخت آرامستان و رنگ آمیزی بخش هایی از آن آمده بود یا یک نقاش که طرح های خوبی برای زیباتر شدن آرامستان داشت. از همه دوستان هادی ممنونم که این کار را از ابتدا تا پایان انجام دادند.»

همسر مرحوم نوروزی همچنین توضیح داد: «جای هادی در بهشت است و مطمئنم بزرگ ترهایش از جمله ناصر خان حجازی، همایون خان بهزادی، آقای رضا احدی و همه رفتنگان از جامعه فوتبال، هوای هادی را در بهشت دارند و او را تنها نمی گذارند. ما خانواده بزرگی هستیم که در غم و شادی یکدیگر شریکیم. این باعث افتخار من است که بگویم همه آمدند تا تنها نمانیم. این نشان از روح مهربانی در جامعه و بین مردم کشورمان دارد.»

خانم ابراهیم پور در نهایت گفت: «بازیکنان پرسپولیس مثل برادرانم هستند. آنها برای کاپیتان شان سنگ تمام گذاشتند. دعا می کنم پرسپولیس در این فصل قهرمان شود و طبق وعده ای که داریم، در روز قهرمانی، هانی یادگار هادی بتواند روی سکو رفته و جام را بالای سر ببرد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید