فال ابجد امروز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ از این شرایط خلاص می‌شوید

فال ابجد امروز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ از این شرایط خلاص می‌شوید

فال ابجد امروز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۹۶۵۲
بازدید : ۱۲۴۸۷

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۴ بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب آ
از نظر سلامتی مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آمد و کمی بیمار خواهید شد که البته مسئله مهمی نیست و خیلی زود دوباره سلامتی‌تان را به دست می‌آورید. مجبور هستید برای انجام کاری به دادگاه و یا اداره‌ای بروید و دوندگی‌های فراوانی خواهید داشت. اگر در مسائل عاطفی مشکلاتی برای تان وجود دارد برای برطرف کردن آن‌ها باید خودتان تلاش کنید چراکه به نظر می‌رسد شریک عاطفی تان نمی‌خواهد قدمی بردارد البته این مسئله به این معنی نیست که او نسبت به شما بی تفاوت است. او فقط از ادامه این ارتباط ناامید شده است.

اردیبهشت: آ آ آ
اگر از نظر مالی در مضیقه هستید مطمئنا اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد و به زودی از این شرایط خلاص می‌شوید. تا چند روز آینده حرف‌هایی به گوش تان خواهد رسید که باید کاملا نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشید در غیر این صورت دردسر‌هایی برایتان به وجود خواهد آمد. شخصی وسیله‌ای را به امانت به شما می‌دهد که باید بسیار حواس تان را جمع کنید چراکه ممکن است به هر دلیلی این وسیله را گم یا خرابش کنید. دوست جدیدی خواهید یافت که بهتر است سریع به او اعتماد نکنید و اسرارتان را فاش نکنید.

خرداد: د ج ج
شما از صبر و تحمل بالایی برخوردار هستید و همواره سعی می‌کنید آرامش تان را حفظ کنید، اما این روز‌ها فردی مدام شما را آزار می‌دهد و ممکن است آستانه صبرتان تمام شود. اگر نسبت به روابط عاشقانه خود ناامید شده اید بهتر است شانس تان را با فرد دیگری امتحان کنید و گمان نکنید که دنیا به پایان رسیده است. تا پایان سال ازدواج و نامزدی برای تان دیده می‌شود که ممکن است کاملا سنتی باشد، اما مطمئن باشید که آینده خوبی را با این فرد خواهید داشت، پس از کنار او بودن لذت ببرید.

تیر: ب آ ب
به علت مشکلاتی که با یکی از اطرافیان تان دارید سعی می‌کنید رابطه او را با دیگران خراب کنید و به دنبال تفرقه افکنی و جر و بحث هستید، این کار خودتان را هم به دردسر خواهد انداخت پس بهتر است از این عمل دست بکشید. حرف‌هایی به گوش تان می‌رسد که شما را در فکر فرو می‌برد، اما برای اینکه بتوانید بر اوضاع مسلط شوید مطمئنا باید خودتان حرکتی نشان دهید. اگر تصمیم به جا به جایی گرفته اید قبل از هر کاری شرایط مالی تان را چک کنید تا خدای نکرده به دردسر نیفتید.

مرداد: ج ج د
ضرر و زیانی دیده می‌شود که می‌تواند تا مدت‌ها شما را از نظر مالی تحت فشار قرار دهد، اما با اندکی تلاش و کوشش دوباره می‌توانید شرایط را به نفع خود کنید. در انتظار بازگشت پولی هستید و بسیار روی آن حساب کرده‌اید، بهتر است فعلا امیدی به بازگشت آن نداشته باشید چراکه موانعی به وجود می‌آید. در زمینه عاطفی آشنایی با فرد جدیدی برایتان فراهم خواهد شد، حتما نسبت به این شخص بیشتر فکر کنید و عجولانه تصمیم نگیرید. ممکن است فردی بخواهد خشم تان را برانگیزد، نسبت به او بی تفاوت باشید که این کار بهترین روش برای مقابله با آن شخص است.

شهریور: د د د
از انجام کار‌های خطرناک دوری کنید و مراقب باشید که خودتان را به دردسر نیندازید، شاید دوست داشته باشید که یک شبه ره صد ساله را طی کنید، اما این کار با نتایج منفی شما را مواجه خواهد کرد. پولی به دست تان رسیده که در استفاده از آن سردرگم هستید، اما به زودی راه تان را می‌یابید و سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام می‌دهید. اگر از نظر عاطفی در موقعیت خوبی قرار ندارید به خاطر اشتباهاتی است که خودتان مرتکب شده اید پس سعی کنید تغییراتی مثبت به وجود بیاورید.

مهر: ب ب ج
راهی سفری خوش آب و هوا خواهید شد که احساس فوق العاده عالی در شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود روحیه تان تغییر کند و شادی نصیب تان شود، در زمینه کاری کمی با احتیاط‌تر کار‌های تان را به انجام برسانید تا مشکلی در آینده برایتان به وجود نیاید، عده زیادی هستند که می‌خواهند برای تان شکست و نابودی را در زندگی به وجود بیاورند، سعی کنید مراقب خود باشید، در آینده نزدیک ازدواج عاشقانه‌ای در پیش رو دارید که برای تان خوشبختی و آرامش را در زندگی سرازیر می‌کند و شما را به هدف و خواسته‌های قلبی تان می‌رساند.

آبان: د د آ
با مشکلات بزرگ در زندگی خود رو به رو شده اید. باید هرچه زودتر با مشکلات خود بجنگید و شادی را در زندگی تان به دست بیاورید، سعی کنید از استعداد‌های خود به خوبی استفاده کنید تا درخشش خاصی در آینده داشته باشید و به ثروت برسید که تمام خواسته‌های قلبی تان برآورده شود، اگر قصد دیدار عاشقانه‌ای را دارید بهتر است به تاخیر بیندازید که برایتان خوشایند دیده نشده و ممکن است مشکلات بسیاری در شما به وجود بیاورد.

آذر: آ ج آ
از قدرت و شجاعت خود در زمینه کاری به خوبی استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کنید و خودتان را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهید، به زودی معاملات پولی و مالی در پیش دارید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود، سعی کنید به آرامش و آسایش خودتان را نزدیک کنید، به زودی شخصی وارد زندگی تان می‌شود که شادی و نشاط را در شما سرازیر می‌کند و شما را در زندگی به پیروزی می‌رساند.

دی: آ د آ
از افراد با اطلاعات و تجربیات بالا کمک بگیرید تا برای تان در آینده موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود بیاورند، هیچ کاری را بدون فکر و اندیشه به انجام نرسانید، چون باعث می‌شود برای تان مشکل ساز شود، شخصی در زندگی می‌خواهد به شما صدمات بسیاری وارد کند، سعی کنید حواس تان را جمع کنید تا به دردسر نیفتید، از نظر عشقی و عاطفی مورد محبت شخصی قرار خواهید گرفت که شادی و نشاط را در وجودتان سرازیر می‌کند و شما را به هدف هایتان می‌رساند.

بهمن: د د ب
دقت داشته باشید تا بتوانید به آرامش و آسایش خاصی دست پیدا کنید و خودتان را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهید. هر فردی برای آرامش و آسایش خود در زندگی تلاش‌های بسیاری می‌کند، سعی کنید در مسیر‌های خوشبختی قدم بگذارید و خودتان را از حالت کسالت و ناراحتی و بی حوصلگی خارج کنید، اگر فرد باانگیزه‌ای باشید خیلی زود به هدف‌های خود خواهید رسید و آرامش را به دست خواهید آورد، سعی کنید به دنبال عشق‌های مجازی نباشید، چون برای تان مشکلات بزرگی در زندگی به وجود می‌آورد و شما را با نابودی و شکست مواجه خواهد کرد.

اسفند: ج ج آ
در زندگی تان هیچ گاه بدقولی نکنید، سعی کنید سر قول‌های تان بمانید تا بتوانید فرد مورد اعتمادی در بین اطرافیان تان باشید و شادی و خوشبختی را در آینده برای خود به وجود بیاورید، سعی کنید هیچ گاه به اطرافیان تان دروغ نگویید، دروغ گفتن باعث می‌شود مشکلات زیادی در زندگی تان به وجود بیاید و برایتان دردسرساز شود، به زودی خبری از طرف عشق تان به شما خواهد رسید که احساس خوشایندی در وجودتان سرازیر خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید