کدام تیم لیگ برتری دیشب در مسجد خوابید؟!

کد خبر : ۱۱۹۸۲
بازدید : ۱۱۱۳
سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم قعرنشین استقلال اهواز پس از باخت خانگی امروز مقابل نفت تهران پرده از وضعیت وخیم و باورنکردنی تیمش برداشت.

به گزارش تابناک، بختیاری‌زاده در نشست خبری گفت: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم چرا که قول کسب سه امتیاز را داده بودم. بازیکنان جوان ما امروز عملکرد خوبی داشتند اما به چیزی که مدنظرمان بود نرسیدیم. از همان چیزی که می‌ترسیدیم متضرر شدیم. می‌دانستیم ضربات ایستگاهی نفت خطرناک است و متأسفانه بد موقعی هم گل خوردیم و فرصت جبران نداشتیم. امید ما به حضور کلاه‌کج و مکی شریفی بود. به دلیل مصدومیت این دو بازیکن را نداشتیم.

وی در مورد شعارهایی که علیه منصوریان داده شد و او از این مسئله ناراحت بود خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول فنی استقلال اهواز منصوریان را فردی مسلمان و با خدا می‌دانم. او می‌توانست با یک عذرخواهی حواشی را به پایان برساند. می‌‌دانید عربی زبان خدا و پیغمبر است، خوب نبود او در مورد اعراب اینطور صحبت کند. خوزستان هم دروازه شیعه به اسلام است. 90 درصد اقتصاد کشور از خوزستان است. ولی متأسفانه ما مثل تیم محلات تدارکات داریم. بازیکنان ما دیشب در مسجد خوابیدند و صبح هم یک صبحانه معمولی میل کردند آن وقت مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنان میلیاردی دارد ما تمام تاکتیک‌ها را بستیم ولی در نهایت بازنده شدیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید