شیوه جالب تقلب کارمندان شرکت آمازون

شیوه جالب تقلب کارمندان شرکت آمازون

شماری از کارمندان آمازون در حال استفاده از ChatGPT به‌عنوان ابزاری برای کدنویسی و ساخت اسناد آموزشی هستند.

کد خبر : ۱۲۰۲۲۸
بازدید : ۶۲۴۹

کارمندان شرکت آمازون در حال بهره‌گیری از پتانسیل‌های ChatGPT به‌عنوان دستیار کاری هستند. ChatGPT چت‌بات هوشمندی است که در ماه‌های اخیر جنجال زیادی به پا کرده و به خاطر توانایی‌اش در تولید متن‌هایی با دقت بالا، در حوزه‌های مختلف مثل نوشتن مقالات دانشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیام‌های فاش‌شده نشان می‌دهند شماری از کارکنان آمازون برای افزایش بازدهی کاری در زمینه‌هایی مثل پاسخ به سؤالات مصاحبه‌ی شغلی، نوشتن کد نرم‌افزار و ساخت اسناد آموزشی، در حال استفاده از ChatGPT هستند.

یکی از کارکنان آمازون در پیام‌رسان اسلک گفته واحد Amazon Web Services که به خدمات ابری ارتباط دارد، «گروه کاری کوچکی» تشکیل داده است تا اثرگذاری هوش مصنوعی را مورد ارزیابی قرار دهد. پس از تحقیقات،‌ این گروه متوجه شد ChatGPT در پاسخ به سؤال مشتریان سرویس AWS «عملکرد بسیار خوبی» دارد، چون اکثر پاسخ‌ها مبتنی‌بر اطلاعاتی‌اند که به‌صورت عمومی در دسترس هستند. چت‌بات ChatGPT در ساخت اسناد آموزشی «عالی» بود و پاسخ‌هایی «بسیار قوی» به سؤالات استراتژی شرکتی داد.

به علاوه بیزنس اینسایدر می‌گوید عملکرد ChatGPT در نوشتن راهنمای عیب‌یابی برای مهندسان سرویس AWS Aurora «عالی» بوده است. این چت‌بات همچنین توانسته به «سؤالات دشوار» تیم پشتیبانی پاسخ دهد.

ظاهرا آمازون به کارکنانش هشدار داده است که از ChatGPT در محیط کار استفاده نکنند. ChatGPT دقت بالایی دارد، اما در تمامی مواقع اطلاعاتش صحیح نیست. گاهی اوقات این چت‌بات داده‌های نادرست را به‌عنوان حقیقت علمی جلوه می‌دهد.

یکی از وکلای آمازون به کارمندان شرکت گفته است اطلاعات محرمانه را با ChatGPT به اشتراک نگذارند. سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت در ChatGPT، نگرانی مدیران آمازون را افزایش داده است.

منبع: زومیت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید