نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه نهم بهمن ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه نهم بهمن ۱۴۰۱

هر گرم طلا ۱۸ عیار که عصر پنجشنبه با رسیدن به پله دو میلیون و ۱۱۷ هزار تومان رکوردی جدید خلق کرده بود، در معاملات صبح تا ظهر امروز یکشنبه نهم بهمن دوباره صعودی شد و به دو میلیون و ۱۹۶ هزار تومان رسید.

کد خبر : ۱۲۰۳۷۳
بازدید : ۳۷۲۷

قیمت دلار امروز یکشنبه نهم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی با اندکی کاهش نسبت به روز قبل، حوالی نیمه کانال ۴۳ هزار تومان می‌چرخد، اما به‌طور همزمان در بازار طلا، شاهد اتفاقات زیادی هستیم. قیمت سکه امامی نزدیک ۸۰۰ هزار تومان به عقب برگشت، ولی هر گرم طلا ۱۸ عیار که عصر پنجشنبه با رسیدن به پله دو میلیون و ۱۱۷ هزار تومان رکورد جدیدی خلق کرده بود، دوباره در معاملات صبح تا ظهر امروز صعودی شد و به دو میلیون و ۱۹۶ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز یکشنبه نهم بهمن در بازار متشکل ارزی تا ظهر به ۴۳ هزار و ۴۹۰ تومان رسید. نرخ پایانی روز قبل در بازار متشکل ارزی که مربوط به پنجشنبه ششم بهمن می‌شود، ۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان است و به این ترتیب شاهد کاهش حدود ۱۰۰ تومانی ارزش این اسکناس هستیم. در معاملات بازار متشکل همچنین قیمت یورو امروز یکشنبه نهم بهمن، به ۴۷ هزار و ۴۱۳ تومان رسید.

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی

انواع ارز شنبه یکشنبه
دلار 43 هزار و 600 تومان 43 هزار و 490 تومان
یورو 47 هزار و 370 تومان 47 هزار و 413 تومان


قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه نهم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۱۹۶ هزار تومان رسید تا نسبت به روز گذشته تقریبا ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده باشد. این عدد در مقایسه با نرخ روز پنجشنبه هم تقریبا ۸۰ هزار تومان بیشتر است.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه

شنبه

امروز

دو میلیون و 117 هزار تومان

دو میلیون و 96 هزار تومان

دو میلیون و 196 هزار تومان


قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه نهمم بهمن با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز شنبه روبرو شد و به جایگاه ۲۴ میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه امامی در روز شنبه روی سکوی ۲۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان قرار داشت. کاهش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه نیم بهار آزادی و سکه ربع بهار آزادی امروز به‌ترتیب معادل ۱۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است و خریداران سکه گرمی باید برای آن چهار میلیون و ۸۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

پنجشنبه

شنبه

امروز

امامی

23 میلیون و 810 هزار تومان

24 میلیون و 820 هزار تومان

24 میلیون و 21 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

23 میلیون و 33 هزار تومان

23 میلیون و 520 هزار تومان

22 میلیون و 531 هزار تومان

گرمی

پنج میلیون و 10 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

چهار میلیون و 810 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید