رونمایی از منوی شام اسکار 2016

رونمایی از منوی شام اسکار 2016

سرآشپز مشهور اتریشی که مسئولیت تهیه کردن غذای مراسم شام اسکار را برعهده دارد می‌گوید خواندن اسامی غذاهای این لیست هم ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کنید.

کد خبر : ۱۲۰۴۶
بازدید : ۳۲۲۴
سرآشپز مشهور اتریشی که مسئولیت تهیه کردن غذای مراسم شام اسکار را برعهده دارد می‌گوید خواندن اسامی غذاهای این لیست هم ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کنید.

به گزارش ایندپندنت، حتی اگر دست سرنوشت به لئوناردو دی‌کاپریو رحم نکند و او یک بار دیگر هم از دریافت جایزه اسکار بازبماند هنوز می‌تواند حسابی از مراسم شام رسمی اسکار یا Governor's Ball لذت ببرد. نامزدهای اسکار امسال ضیافت خوبی را تجربه می‌کنند و می‌توانند از خوردن ماهی تندر و سیب‌زمینی پخته که پر از خاویار است گرفته تا مجسمه‌های طلایی شکلاتی لذت ببرند.

رونمایی از منوی شام اسکار 2016
وولفگانگ پاک سرآشپز سرشناس که خود از سلبریتی‌هاست، مسئولیت تامین غذای ۱۵۰۰ ستاره و مهمانان‌شان را با ۱۳۰۰ صدف خوراکی، ۱۰ کیلوگرم خاویار، ۳۰۰ خرچنگ، ۶۵۰۰ نان به شکل مجسمه اسکار و ۲۴۰۰ بطری نوشیدنی را بر عهده دارد.

او می‌گوید: ما با غذاهای سنتی‌تر مثل ماکارونی با پنیر و تروفل و پای مرغ که ستاره‌هایی مثل آدل و جان تراولتا دوست دارند و بعد هم با غذاهای جدیدتر مثل خرچنگ نعلی آلاسکایی سبک چینی و غذاهای گیاه‌خواری مثل انگور سفید و سوپ اسپانیایی، عملکرد بهتری نسبت به سال قبل خواهیم داشت. خلاصه برای همه چیزی موجود خواهد بود.

پاک ۲۰ سال است که برای مراسم شام اسکار غذا می‌پزد و حالا درخواست‌های ویژه از سوی چهره‌های شناخته‌شده‌ای دریافت می‌کند که می‌خواهند برای شب بزرگ‌شان، غذای محبوب‌شان را هم بخورند.

او می‌گوید: چند ماه پیش باربارا استرایسند را دیدم و گفت برایم مهم نیست چه چیزی می‌پزی، فقط به شرط اینکه برای من پای مرغ درست کنی. خیلی از اعضای آکادمی همین حرف را می‌زنند برای همین این غذا را هر سال درست می‌کنیم.

ستاره‌هایی که نمی‌توانند در مقابل شیرینی مقاومت کنند، می‌توانند از دونات‌های کوچک که با تمشک و مربای نارنج پر شدند، کیک‌های شکلاتی، پانا کوتا با خاویار، تیرامیسو و کیک‌های میوه‌دار لذت ببرند.

مراسم Governor's Ball بلافاصله بعد از مراسم اسکار شروع می‌شود و تمام برندگان، نامزدها، معرفی‌کنندگان و اجراکنندگان در آن شرکت خواهند داشت. اینجاست که نام برندگان روی جوایزشان حک می‌شود. برای مراسم امسال، دیوارهای سالن با ۱۷۰ کاریکاتور تزیین می‌شوند که از ستارگان در نقش فیلم‌های نامزد دریافت اسکار امسال، کشیده شده‌اند.

مراسم اسکار بیست و هشتم فوریه برگزار می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید