گوشت گوسفند روسی در بازار؛ هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان

گوشت گوسفند روسی در بازار؛ هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان

قیمت گوشت گوسفندی داخلی نیز به صورت منجمد و با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و محدودیتی برای عرضه این محصولات نداریم.

کد خبر : ۱۲۰۷۱۴
بازدید : ۸۳۹۱

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از روسیه با قیمت هرکیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بعد به صورت گسترده در فروشگاه‌های های سطح شهر توزیع می‌شود.

حسین دماوندی نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اشاره به واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی از روسیه برای تنظیم بازار داخلی اظهار داشت: این محصول به صورت گرم و با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه عرضه می‌شود.

وی افزود: این محصول ابتدا در میادین میوه و تره بار، بعد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در مراحل بعد به طور گسترده در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود. معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: توزیع گوشت گوسفندی با قیمت مصوب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در کنار آن گوشت منجمد داخلی نیز توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت گوشت گوسفندی داخلی نیز به صورت منجمد و با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و محدودیتی برای عرضه این محصولات نداریم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید