فال ابجد امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ خبر‌های خوشی در انتظار توست!

فال ابجد امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ خبر‌های خوشی در انتظار توست!

فال ابجد امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۲۱۱۰۴
بازدید : ۸۰۸۶

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۱۵ بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند، ولی آسیب به تو نمیرسد، چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی. انشاءالله.

اردیبهشت: د ب ج
اگر می‌خواهی به مسافرت بروی این کار را انجام بده، زیرا باعث تحول در حال و شادی تو میشود. اتفاقات خوبی برایت می‌افتد و در آینده نزدیک یکی از آشنایان به تو چیزی میدهد. فروتن باش و غرور و تکبر را کنار بگذار. خبر‌های مسرت بخشی در انتظار توست و اینکه موضوع تو را غمگین کرده آن را فراموش کن.

خرداد: د ج ج
گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

تیر: ب ج آ
این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کار‌ها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می‌رسی.

مرداد: ج د آ
به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

شهریور: ج آ ب
شخصی در امورات اقتصادی به شما کمک‌های بسیار زیادی می‌کند تا بتوانید خوشبختی و آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید و خود را از تمام مشکلات زندگی رها کنید و به آرامش برسانید.

مهر: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود، ولی مراقب باش، چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده، چون به مقصود می‌رسی.

آبان : ب ب آ
اگر میخواهی چیزی را بفروشی صبور باش، زیرا اکنون زمان خوبی نیست و اگر منتظر شنیدن خبر از سمت کسی هستی. در آینده اخباری خوشحال کننده از آن شخص به تو می‌رسد. طالع شما خوب است و آرزوهایت برآورده می‌شود. باید صبر کنید تا شرایط آن طور که می‌خواهد شود و در کارت گشایشی پیش آید.

آذر: ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

دی: د د ب
اگر میخواهی کار خیری انجام دهید حتما به آن عمل کن و همیشه مواظب خودت باش تا به گناه مرتکب نشوی و برای رسیدن به نتیجه خیر به خداوند تکیه کن. این فکری که داری خوب است، اما باید صبور باشی تا با خواسته اید برسی و. اگر میخواهی به مسافرت بروی برو که چرا که سودی خوب نصیبت می‌گردد.

بهمن: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آن‌ها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

اسفند: د د د
نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن، اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید