ایران بر قله فوتسال آسیا ایستاد

کد خبر : ۱۲۱۶۰
بازدید : ۱۳۳۲

ملی‌پوشان فوتسال ایران با پیروزی 2 بر یک در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل ازبکستان یازدهمین قهرمانی خود را در این مسابقه‌ها به دست آوردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار از چهاردهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا با پیروزی 2 بر یک مقابل ازبکستان میزبان یازدهمین قهرمانی خود را پس از 6 سال به دست آورد.

این دیدار از ساعت 17:30 در ورزشگاه ازبکستان آغاز شد که برای ایران قدرت بهادری و محمد طاهری در نیمه نخست گلزنی کردند. برای ازبکستان نیز دلشاد ارسالیف گلزنی کرد.

نیمه دوم این بازی با وجود موقعیت‌های پرتعداد هر دو تیم گلی را در بر نداشت تا شاگردان ناظم‌الشریعه با وجود حمایت پرتعداد تماشاگران از تیم میزبان، به قهرمانی این مسابقه‌ها برسند.

با توجه به ناکامی حسین طیبی در گلزنی در این دیدار، سوفات مهاجم تیم ملی تایلند با 14 گل، برترین مهاجم این مسابقه‌ها شد.

محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی نیز که پیش از آغاز این دیدار و در مرحله مقدماتی با مصدومیت روبه‌رو شده بود با حضور در این دیدار مجددا با مصدومیت مواجه شد اما قهرمانی ملی‌پوشان و بالا بردن جام قهرمانی بهترین هدیه برای این بازیکن بود.

پیش از این بازی نیز تیم ملی تایلند با پیروزی 8 بر صفر مقابل ویتنام تیم سوم این مسابقه‌ها شده بود.

همچنین تیم‌های ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا با قرار گرفتن در جایگاه اول تا پنجم این مسابقه‌ها جواز حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا را به دست آوردند. ژاپن قهرمان دوره گذشته این بازی‌ها با شکست مقابل ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی و شکست مقابل قرقیزستان در پلی‌آف از کسب سهمیه جهانی نیز بازماند تا بدترین نتیجه خود را در تاریخ این مسابقه‌ها کسب کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید