رد کردن بازی در نقش جیمز باند به دلیل اولتیماتوم همسر!

رد کردن بازی در نقش جیمز باند به دلیل اولتیماتوم همسر!

عشق نیسون به ریچاردسون بیشتر از علاقه او به بازی در نقش جیمز باند بود. نیسون گفته همسرش به او اولتیماتوم جیمز باند را داد

کد خبر : ۱۲۳۷۷۵
بازدید : ۳۰۸

لیام نیسون بازیگر ایرلندی که برای بازی در نقش اسکار شیندلر در فیلم «فهرست شیندلر» استیون اسپیلبرگ به شهرت رسید گفته که نقش ۰۰۷ در جیمز باند را به دلیل اولتیماتوم همسرش رد کرد.

لیام نیسون در گفتگو با رولینگ استون در برنامه Watch What Happens Live! فاش کرد که در دهه ۱۹۹۰ زمانی که باربارا بروکلی تهیه‌کننده جیمز باند چندین بار برای بازی در نقش ۰۰۷ با او تماس گرفته گفته به خاطر اولتیماتوم همسرش این نقش را رد کرده است.

او می‌گوید فهرست شیندلر منتشر شده بود و باربارا [بروکلی]چند بار با من تماس گرفته بود تا از من بپرسد که آیا علاقه‌مندم در نقش ۰۰۷ بازی کنم یا خیر و من گفتم علاقمند خواهم بود و در زمانی که مشغول فیلمبرداری نل در کارولینا بودیم همسر دوست داشتنی من ناتاشا ریچاردسون به من گفت اگر نقش جیمز باند را بازی کنی ما ازدواج نخواهیم کرد.

عشق نیسون به ریچاردسون بیشتر از علاقه او به بازی در نقش جیمز باند بود. نیسون گفته همسرش به او اولتیماتوم جیمز باند را داد. این بازیگر سرشناس ایرلندی همچنین با بازی در نقش کوی گون جین در جنگ ستارگان: تهدید شبح طعم فرنچایز‌های بزرگ را چشید، اگرچه این دنیایی نیست که او در حال حاضر مشتاق باشد به آن بازگردد.

به جنگ ستارگان برنمی‌گردم

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به جنگ ستارگان برمی‌گردد گفت نه من نیستم. برای جنگ ستارگان نسخه‌های اضافی زیادی وجود دارد. این موضوع آن را برای من کمرنگ می‌کند و راز و جادو را به شکلی عجیب از بین می‌برد. جدیدترین اکران نیسون با عنوان مارلو هم اکنون در سینما‌ها در حال پخش است.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید