(عکس) علت محبوبیت هم اندازه «پراید» این ماشین برای مردم «چین»

(عکس) علت محبوبیت هم اندازه «پراید» این ماشین برای مردم «چین»

 MINI EV حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. مینی EV Wuling آنقدر موفق است که نه تنها تولیدکنندگان چینی به سرعت این خودرو را کپی می‌کنند، بلکه خود Wuling نیز مشغول ساخت نسخه های مختلف این وسیله نقلیه، از جمله یک کابریولت آینده و یک نسخه دوربرد است.

کد خبر : ۱۲۳۸۱۰
بازدید : ۳۶۲

Wuling Hongguang Mini EV نتیجه یک سرمایه گذاری مشترک سه جانبه است. SAIC Motor بزرگترین شریک با ۵۰.۱ درصد مالکیت است. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی چین - در سال ۲۰۲۱ از نظر حجم در رتبه دوم قرار گرفت - شاید SAIC در اروپا به عنوان مالک جدید MG شناخته شود.

چینی‌ها چه خودرویی سوار می‌شوند؟/ عکس

ناظران گاه به گاه صنعت خودرو ممکن است از این که بدانند دومین مالک بزرگ Wuling، با ۴۴ درصد، جنرال موتورز است (باقی مانده اندک سرمایه گذاری مشترک متعلق به خود Wuling) تعجب کنند. اما GM و SAIC نزدیک به ۲۴ سال است که با هم کار می کنند. در سال ۲۰۰۳، چین برای مدتی به دومین بازار واحد بزرگ برای جنرال موتورز تبدیل شد و نسخه‌های چینی بیوکس را فروخت و شورلت را در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه کرد.

چینی‌ها چه خودرویی سوار می‌شوند؟/ عکس

شاید بزرگترین شگفتی این باشد که Mini EV می تواند چهار صندلی داشته باشد. به هر حال، این خودرو کمتر از ۳ متر طول دارد، به طور دقیق ۲۹۲۰ میلی متر است. گفته می شود، قرار دادن بزرگسالان در آن صندلی های عقب کاملاً راحت نیست. اما به لطف ارتفاع ۱۶۲۱ میلی متری، Mini EV در واقع بلندتر از عرض آن است، بنابراین فضای سر معقول است. همچنین لوازم جانبی صندلی کودک در این خودرو وجود دارد، و صندلی‌ها واقعاً برای کودکان بهترین هستند. اما فقدان پشتی سر واقعی برای بزرگسالان هر سفر طولانی‌مدت را با مشکل مواجه می‌کند. یک دریچه در پشت خودرو وجود دارد.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید