فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱؛ سعادت به تو روی آورده است!

فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱؛ سعادت به تو روی آورده است!

فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

کد خبر : ۱۲۴۴۳۳
بازدید : ۲۲۹

فرداید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۱۰ اسفندماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ آ ج
اگر قصد انجام ناصواب یافکر بدی در سر داری از آن دست بردار. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. خواسته و آرزویی داری که تا ده روز دیگر به آن می‌رسی ان شالله. از پول و درآمد حرام دوری و به خدا توکل کن.

اردیبهشت: آ ج ب
نیتی در دل داری که به آن می‌رسی. اگر با کسی دعوا و منازعه داری عاقبت به نفع تو خواهد بود. چیز با ارزشی را از دست داده‌ای نگران نباش دوباره به دستش می‌آوری. در انجام کار‌های خیر پیش دستی کن تا به مراد و مقصود دلت برسی.

خرداد: آ ب ب
آن فکر شومی که در سر داری را رها کن. صبر کن تا گشایشی در کارت حاصل شود. تلاش بیهوده نکن و تسلیم حکمت خداوند باش. دروغ نگو و تهمت نزن. تا دوازده روز دیگر کار و بارت سامان می‌گیرد به خدا توکل و از بدی و بدی کردن دوری کن.

تیر: ب د د
فعلا بهتر است دست به کاری نزنی، چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این شرایط تغییر خواهد کرد. مراقب اطرافیانت چه دوست و چه دشمن باش تا در کارت فتنه انگیزی نکنند. اگر کسی تو را نصیحت کرد بپذیر.

مرداد: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن می‌رسی چرا که طالعت روشن است. از طرف بزرگان و اهل قلم نفع خوبی به تو می‌رسد. از جانب دوستان باوفا شادمان می‌شوی. اگر قصد خرید خانه یا ساخت بنا داری به آن عمل کن. به صلاح و نفع شما خواهد بود.

شهریور: آ ج آ
به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید کمی صبر کنی. عجله نکن که از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی جنگ و جدل نکن. راز دلت را به کسی نگو و همیشه و در همه حال به خدا توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

مهر: ب د ج
نباید از کسی انتظار خوبی و نیکی داشته باشی. گرفتاری ات رفع خواهد شد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روز صبر و بعد اقدام کن. فال ابجد شما مژده می‌دهد که به زودی در کارت موفق می‌شوی و به اوج می‌رسی.

آبان: آ د آ
غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امان هستی. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. مدتی و تشویش و نگرانی داری، صبر داشته باش شرایط با تو موافق خواهد شد و به مقصود می‌رسی.

آذر: ب ب آ
نیتی که در دل داری بر آورده خواهد شد، اما نباید عجله کنی بلکه باید صبور باشی تا اوضاع بر وفق مرادت شود. اگر منتظر رسید خبر از جانب کسی هستی به زودی خبری از او به تو می‌رسد که شاد می‌شوی. در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد.

دی: ب د آ
حدود دوسال است که کار و بارت خوب نیست. صبر داشته باش گشایش نزدیک است. طالعت خوب است، اما از قصد و نیتی که در دل داری دوری کن، چون پشیمان می‌شوی.

بهمن: آ آ آ
به زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. کسی به زودی به جمع خانواده شما اضافه می‌شود. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می‌شنوی. دوستان خوبی داری در انجام کار‌ها با آن‌ها مشورت کن. رازت را به کسی نگو و خوددار باش.

اسفند: آ ب آ
ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو کرده‌ای از خدا طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی البته با همت و اراده خودت. ازآنچه می‌ترسی در امان هستی به خدا توکل کن.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید