ماجرای ماری که پشت یخچال جاخوش کرده بود

ماجرای ماری که پشت یخچال جاخوش کرده بود

نیرو‌های امداد حیوانات در نیوجرسی برای پیدا کردن صاحب مار پایتون توپی دست به کار شدند.

کد خبر : ۱۲۵۲۵۷
بازدید : ۱۱۰۴

یکی از ساکنان آپارتمانی در نیوجرسی آمریکا، با شنیدن صدایی غیرمعمول، متوجه وجود مار پایتون توپی پشت یخچال شد و به‌سرعت با نیرو‌های امداد حیوانات تماس گرفت و آن‌ها خود را به‌سرعت به محل رساندند.

نیرو‌های امداد، ابتدا این مار را با نوعی مار به نام مار ذرت اشتباه گرفتند. مار‌های ذرت همچون مار‌های پایتون بسیار آرام هستند و به‌دلیل اینکه به نور حساس‌اند، معمولا به مکان‌های تاریک و دنج می‌روند. مار پایتون توپی هم آرام و علاقه‌مند به مکان‌های تاریک است و بیشتر مواقع خود را به‌شکل توپ درمی‌آورد.

مار

این مار پایتون که نیرو‌های امداد اسم آن را «موز» گذاشتند، در طبقه ۲۹ام آپارتمانی در منطقه نیوپورت نیوجرسی پشت یخچال صاحبخانه جا خوش کرده بود. با توجه به رفتار ملایم و غیرتهاجمی مار کاملا مشخص بود که این مار حیوان خانگی کسی است که اکنون فرار کرده است.

با اینکه این نوع مار خطری ندارد، اما اهالی آپارتمان حسابی از آن ترسیده بودند. هنوز صاحب این مار پیدا نشده و نیرو‌های امداد حیوانات گفته‌اند اگر تا ۷ روز دیگر نتوانند صاحب آن را پیدا کنند، مار را به مرکز نگهداری حیوانات می‌فرستند یا به کسی که توانایی نگهداری آن را دارند می‌سپارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید