امیر قلعه نویی در ۱۰ سال گذشته چه افتخاری کسب کرده است؟

امیر قلعه نویی در ۱۰ سال گذشته چه افتخاری کسب کرده است؟

ساکت الهامی می گوید او شایسته ترین گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی است

کد خبر : ۱۲۵۵۲۳
بازدید : ۳۴۹

ساکت الهامی صبح امروز میهمان برنامه ورزشگاه بود. او در این برنامه به سوالات زیادی پاسخ داد و درباره حضورش در تیم ملی ایران گفت: در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با دفاع از عملکرد خودش تصریح کرد: فکر می‌کردم لایق‌ترین شخص برای هدایت تیم ملی، من بودم، چون موفق‌ترین مربی در پنج سال گذشته بوده‌ام و همه مربیان را برده‌ام. استقلال فصل گذشته بدون باخت قهرمان شد، ولی سه بار با این تیم (در لیگ برتر و حذفی) بازی کردم و یک گل نخوردم. حسین فرکی و مهدی تارتار عزیزان من هستند، ولی در 15 سال گذشته یک هزارم افتخاراتم را کسب نکرده‌اند! امیر قلعه‌نویی رییس و عزیز من است، ولی در 10 سال گذشته چه افتخاری کسب کرده است؟

ساکت خاطر نشان کرد: من به خودم ایمان دارم، اگر مربی تیم ملی شوم کره‌جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست می‌دهم، به شرطی که قبول کنم سرمربی تیم ملی شوم. من با سه کاپیتان تیم ملی در بحرانی‌ترین شرایط کار کردم. مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه سه کاپیتان تیم ملی بودند و از آنها بپرسید که از ساکت الهامی بیشتر یاد گرفتند یا مربیان دیگر از جمله کارلوس کی‌روش.

وی در پاسخ به این سوال که به غیر از خودش چه کسانی را شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی می‌داند، گفت: امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی.

سرمربی تیم فوتبال هواداران در مورد اینکه حاضر است دستیار سانچز در تیم ملی فوتبال ایران شود، گفت: دوره دستیاری من گذشته است چون چیزی ندارم که ارائه کنم. نه تنها سانچز، بلکه دستیار گواردیولا نیز نمی‌شوم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید