چرا قلعه‌نویی اسم علی دایی را نمی‌آورد؟

چرا قلعه‌نویی اسم علی دایی را نمی‌آورد؟

امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.

کد خبر : ۱۲۵۹۳۰
بازدید : ۲۰۲

سرمربی تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی بالاخره مشخص شد و برخلاف وعده اولیه فدراسیون مبنی بر انتخاب سرمربی خارجی، امیر قلعه‌نویی برای دومین بار در طول دوران حرفه‌ای‌اش به عنوان سرمربی جدید ایران انتخاب شد.

این انتخاب در شرایطی با پاسخ مثبت قلعه‌نویی همراه شد که او پیش‌تر، یعنی قریب به یکی دو هفته قبل و زمانی که در فهرست فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت، از ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال ایران سرباز زد و گفت که ترجیح می‌دهد در این بازه زمانی مربی دیگری هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد.

در آن زمان، عنوان شد که فدراسیون فوتبال به غیر از قلعه‌نویی از چند مربی داخلی دیگر از جمله جواد نکونام، حسین فرکی، مهدی تارتار، فرهاد مجیدی، حمید مطهری و ساکت الهامی خواسته تا برنامه‌شان را به فدراسیون اعلام کنند.

قلعه‌نویی یکی از اولین نفراتی بود که انصرافش را اعلام کرد و در انتهای همان متن انصراف با اشاره‌ای به مشکلات مردمی، ابراز امیدواری کرد سال آینده شرایط خوب شود.

البته که بخش مهم دیگر آن متن انصراف مربوط به جایی بود که جای یکی مثل یحیی گل‌محمدی را در این فهرست خالی دانسته و اینطور برداشت شد که او هم در اعتراض به اینکه چرا یحیی نباید جزء گزینه‌ها باشد از هدایت تیم ملی کنار کشیده است.

گو اینکه همان زمان عنوان شد قلعه‌نویی از اینکه اسمش در کنار سایر مربیان ایرانی مطرح شده آزرده خاطر شده و به همین دلیل به طور مقطعی انصراف داده است. به گزارش فرارو، این شایعه در حالی رواج پیدا کرد که امیر قلعه‌نویی در آن برهه به طور بسیار ملموسی از کنار اسم علی دایی که جای او هم در فهرست مربیان داخلی حس می‌شد عبور کرد.

چرا قلعه‌نویی اسم علی دایی را نمی‌آورد؟

قلعه‌نویی در طول دو دهه اخیر بار‌ها سعی کرده خودش را در کنار علی دایی در اتفاقات مختلف نشان دهد، ولی اینکه آن زمان او از کنار اسم علی دایی که به واسطه اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی مورد نقد قرار گرفته بود، عبور کرده است، موضوع خبرسازی شد. به طوری که شایعه شد قلعه‌نویی با نادیده گرفتن علی دایی، قصد داشته حضورش در تیم ملی را به خطر نیندازد.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید