گفت‌وگو با جمال شورجه در کنار پیکر سلحشور

کد خبر : ۱۲۵۹۷
بازدید : ۱۲۸۷
جمال شورجه در حالی که هنوز در کنار پیکر فرج‌الله سلحشور بود، در جملاتی به توصیف شخصیت این کارگردان فقید پرداخت.

سلحشور که از دوستان قدیمی مرحوم سلحشور بود، در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا از درگذشت این کارگردان به شدت ابراز تأسف کرد و گفت:‌ ایشان یک هنرمند کاملا ولایی، قرآنی و دینی بود.

او در توصیف شخصیت فرج‌الله سلحشور خاطرنشان کرد: مرحوم سلحشور شاخص علمدار چهره انقلاب اسلامی بودند. تئاترهایی که ایشان از سال‌های دور اجرا می‌کردند، همه انقلابی بود. وی تماما در خدمت انقلاب و اسلام بود و تا آخرین لحظه هم که پروژه «حضرت موسی (ع)» را خودش به نگارش درآورد، در خدمت اسلام بود.

وی همچنین بیان کرد: خوشا به سعادت فرج‌الله سلحشور که با دستانی پُر و اندوخته‌ای گران‌سنگ به دیار باقی شتافت. به قول خودش اگر همین الان خدمت حضرت ولیعصر(عج) برسد کارهایش را عرضه کند، کارهایی که در طول عمرش حتی یکی از آن‌ها را برای سرگرمی و بدون هدف دنبال نکرده است، دستانش پر است. جامعه هنری ما و هنرمندان ما با این اتفاق عزادار شده‌اند.

او که در پروژه «حضرت یوسف(ع)» به عنوان مشاور هنری در کنار زنده‌یاد سلحشور همکاری داشت، به دوستی‌اش با فرج‌الله سلحشور اشاره کرد و یادآور شد: همکاری من با مرحوم سلحشور شاید به بیش از بیست سال مربوط می‌شود. دوستی ما قدمت دارد. تقریبا شاید بتوان گفت 30 سال پیش بود که در حوزه هنری با وی آشنا شدم و از همان موقع بود که مجذوب اخلاق، رفتار، سکنات و دین‌مداری ایشان نسبت به انقلاب اسلامی شدم و تا همین الان هم که بالای سر پیکر ایشان هستم ایشان را یک هنرمند قرآنی می‌دانم.

جمال شورجه در پایان اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم راه، مشی و سبک زندگی مرحوم سلحشور را در نبودش دنبال کنیم.

فرج‌الله سلحشور، سازنده دو مجموعه «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر(ع)» ساعتی قبل در بیمارستان بقیةالله تهران از دنیا رفت.

سلحشور پیش از مرگ و در شرایط ابتلا به سرطان ریه، در تدارک ساخت سریالی بر اساس زندگی «حضرت موسی (ع)» بود.

پیکر مرحوم فرج‌الله سلحشور 10 صبح فردا از خیابان اشرفی اصفهانی روبه‌روی مسجد امام رضا (ع) به سمت امامزاده باغ فیض تشییع و در همان محل به خاک سپرده می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید