پیش‌بینی شکست سنگین تلویزیون در ویژه‌برنامه‌های سال تحویل

پیش‌بینی شکست سنگین تلویزیون در ویژه‌برنامه‌های سال تحویل

در گزارش امروز نگاهی داریم به نام برنامه‌ها، مجریان و سابقه آن‌ها که در سال جدید جایگزین چهره‌هایی مثل مهران مدیری، احسان علیخانی، رضا رشیدپور، رامبد جوان، فرزاد حسنی، منصور ضابطیان، علی ضیا، رشید کاکاوند و … شده‌اند.

کد خبر : ۱۲۶۱۷۴
بازدید : ۶۰۱

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی روز گذشته به شکل رسمی فهرست مجریان ویژه برنامه سال تحویل شبکه‌های مختلف اعلام شد. در این لیست خبری از مهران رجبی و سید بشیر حسینی نیست و فقط به موفقیت چند نفر می‌توان امید داشت.

در گزارش امروز نگاهی داریم به نام برنامه‌ها، مجریان و سابقه آن‌ها که در سال جدید جایگزین چهره‌هایی مثل مهران مدیری، احسان علیخانی، رضا رشیدپور، رامبد جوان، فرزاد حسنی، منصور ضابطیان، علی ضیا، رشید کاکاوند و … شده‌اند.

‌شبکه یک | نوروز دوست داشتنی

ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه یک «نوروز دوست داشتنی» نام دارد و پخش آن از روز شنبه با اجرای اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی شروع می‌شود. واحدی جزو مجریان پیشکسوت تلویزیون است که در سال‌های اخیر جایی در میان گزینه‌های تلویزیون برای اجرای ویژه برنامه‌های خاص را نداشت. او در شب یلدای امسال مجری اصلی شبکه یک بود و عملکردی قابل دفاع نداشت. مهدی قلی برای مخاطبان با برنامه «نگاه یک» و «صف اول» شناخته می‌شود که برنامه‌هایی جدی هستند. بعید است او از پس اجرای یک برنامه عیدانه برآید. ایزدی و طاهریان را بیشتر در «سیمای خانواده» دیده‌ایم و جزو مجریان کاربلد و محبوب نیستند.

شبکه دو |شب عیدی

ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو با نام «شب عیدی» از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود؛ با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی. این سه مجریان برنامه صبحگاهی شبکه دو هستند که عملکردشان «متوسط» بوده است. رونقی تجربه اجرای ویژه‌برنامه‌های عیدانه دارد، اما مجری‌ای با طرفداران بی‌شمار نیست. «شب عیدی» آزمونی جدی برای شریفی مقدم است و باید دید چه عملکردی در ویژه‌برنامه شبکه دو خواهد داشت.

شبکه سه| فعلا بدون نام

در خبر رسمی معاونت سیما به نام ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه سه اشاره نشده. این برنامه را حامد سلطانی اجرا می‌کند که این شب‌ها «اعجوبه‌ها» را روی آنتن دارد. به‌نظر می‌رسد با توجه به طولانی بودن برنامه، مجری دیگری کنار او قرار بگیرد؛ مهران رجبی است یا سید بشیر حسینی؟ سلطانی امسال فصل اول «حسینیه معلی» و نیز برنامه صبحگاهی شبکه را اجرا کرد. او فاصله‌ای بسیار با مجریانی، چون رشیدپور و علیخانی دارد و اجرایش نتوانسته طیف زیادی از مخاطبان را راضی نگه دارد.

شبکه چهار|پیشواز

ویژه‌برنامه شبکه چهار از اذان مغرب آخرین روز سال آغاز و تا تحویل سال، حدود ۶ ساعت با اجرای محمدجعفر خسروی، سونیا پوریامین و ندا سپانلو برروی آنتن خواهد بود. مدتی خبری از خسروی نبود و گمان می‌رفت او بازنشسته شده؛ آخر، اجرای سال‌های اخیرش در شبکه دو توام با انتقاد بود. پوریامین هم جزو مجریان و برنامه‌سازان با سابقه است که هیچ وقت شهرت نصیب او نشد. سپانلو بار‌ها در شبکه‌های مختلف از جمله چهار برنامه ساخته و اجرا کرده است. به این ترکیب نیز امید نمی‌رود.

شبکه پنج| پنج ستاره

سال‌های قبل شبکه پنج با سپردن اجرای ویژه‌برنامه‌های سال تحویل به خوانندگانی مثل محمد علیزاده و رضا صادقی توانست توجه طیف زیادی از مخاطبان را جلب کند. این شبکه مدتی است سکان ویژه‌برنامه‌های مختلف رمضان، یلدا و … را در اختیار مصطفی امامی قرار داده. او مجری برنامه صبحگاهی این شبکه هم هست. امامی مجری خوبی است، اما حاشیه کم نداشته و هنوز در قامت یک ستاره ظاهر نشده است. مثلا مخاطبان نمی‌گویند شبکه پنج ببینیم، چون مصطفی امامی مجری آن است!

شبکه نسیم| کودک شو

پخش سری جدید «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی به‌تازگی در شبکه نسیم شروع شده و قرار است به شکل ویژه از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ اسفند تا بعد از سال تحویل روی آنتن برود. جزئیات برنامه اعلام نشده، اما «کودک شو» در مناسبت‌های پیشین، همواره موفق عمل کرده است. حضور پژمان بازغی را می‌توان امتیاز دیگر این برنامه دانست که در غیاب چهره‌ها توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت «کودک شو» جلب خواهد کرد.

شبکه ورزش| گلبارون

شبکه ورزش ویژه‌برنامه «گلبارون» را با اجرای عبدالله روا و جواد خیابانی از ساعت ۲۱:۰۰ آخرین شب سال ۱۴۰۱آغاز می‌کند و پخش آن تا حوالی ساعت دو بامداد ادامه پیدا خواهد کرد. روا جزو مجریان محبوب است که با «ویدئو چک» بیش از پیش مشهور شد. او این شب‌ها با اجرای «قهرمان من» در شبکه ورزش حضور دارد که یکی از امتیاز‌های این برنامه است. عبدالله روا از معدود مجریانی است که می‌توان به موفقیت او امید داشت. نگران جواد خیابانی هستیم؛ مگر آن که دوئل او و روا غافلگیرمان کند.

دیگر شبکه‌ها|زوج نصیری و توتونچی

سپند امیرسلیمانی اجرای «کهکشان» را در شبکه امید برعهده دارد؛ او مدتی است این برنامه را اجرا می‌کند و عملکرد قابل قبولی از خود به‌جا نگذاشته. شهرام شکیبا نیز یکی از مجریان ویژه‌برنامه شبکه کودک است که نامش در دسته مجریان ناموفق قرار دارد. شبکه جهانی جام‌جم انتخاب خوبی داشته و سراغ زوج مبینا نصیری و مهدی توتونچی رفته است و مسعود روشن‌پروژه آن‌ها را همراهی می‌کند.

منبع:روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید