ایده‌های جذاب برای زیباتر شدن خانه با دیوار سبز مصنوعی

ایده‌های جذاب برای زیباتر شدن خانه با دیوار سبز مصنوعی

اکثریت افراد زمانی که اصطلاح دیوار سبز را می شنوند به یاد گیاهان طبیعی می افتند. دیوار سبز مصنوعی از پانل های به هم پیوسته ای تشکیل شده است که برخلاف گیاهان طبیعی، رشد نمی‌کنند. به همین جهت نیازی به نور خورشید و کود شیمیایی نیز ندارند.

کد خبر : ۱۲۶۲۵۹
بازدید : ۶۲۳

در صورتی که قصد دارید نمای منزل شما جلوه ای خاص و زیبا داشته باشد و دکوراسیون منزل خود را زیباتر از همیشه کنید، روش‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. یکی از محصولاتی که می‌توانید از طریق آن اقدام به زیباتر کردن محیط خانه خود کنید، استفاده از دیوار سبز مصنوعی است. اما برای بکار بردن این دسته از محصولات در منزل باید اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید بسته به نوع محیط از آن استفاده کنید.

دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال چیست؟

اکثریت افراد زمانی که اصطلاح دیوار سبز را می شنوند به یاد گیاهان طبیعی می افتند. دیوار سبز مصنوعی از پانل های به هم پیوسته ای تشکیل شده است که برخلاف گیاهان طبیعی، رشد نمی‌کنند. به همین جهت نیازی به نور خورشید و کود شیمیایی نیز ندارند.

این سازه از پیش ساخته شده در مکان های مختلفی با ثابت کردن هر پانل توسط پیچ و مهره به سطح دیوار متصل می شود. در واقع استفاده از گرین وال باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن محیط پیرامون خود را زیبا کرده و بدون نیاز به آبیاری و مراقبت‌های خاص از این دیوارهای سبز برای زیباسازی محیط خانه و محل کار خود استفاده کنید.

ایده‌های جذاب برای زیباتر شدن خانه با دیوار سبز مصنوعی

دلایل استفاده از دیوار سبز مصنوعی در منزل

یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور استفاده از گرین وال مطرح می‌کنند، این است که چرا باید از این محصول استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که گرین وال‌ها طرح‌های متنوع و زیبایی دارند که شما می‌توانید با قیمت بسیار پایین از آن برای دکوراسیون داخلی و یا خارجی منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری و تجاری خود استفاده کنید.

علاوه بر این، اگر شما از دیوار سبز طبیعی بجای چمن مصنوعی دیواری استفاده کنید، نیاز است تا فضا قابل توجهی را برای این دسته از محصولات در نظر بگیرید. در واقع یک دیوار سبز طبیعی باید به نحوی نصب شود که نور مستقیم خورشید را دریافت کرده و همچنین امکان آبیاری و کود دهی آن نیز وجود داشته باشد. اما اگر از گرین وال مصنوعی استفاده کنید، هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نخواهید داشت.

اگر بخواهیم شما را با مهم‌ترین دلایل استفاده از دیوار سبز مصنوعی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیباتر شدن محیط

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از دیوار سبز مصنوعی، کمک به زیباتر شدن محیط است. شما می‌توانید با کمک از رنگ سبز طبیعی و طرح‌های زیبایی که این گرین وال‌ها دارند، دیوارهای آجری و بتنی خود را تبدیل به نمایی زیبا و خاص کرده و از این طریق فضایی دلنشین و زیبا را در محیط پیرامون خود ایجاد کنید.

کاهش استرس

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از دیوار سبز مصنوعی دارد، کمک به آرامش محیط پیرامون است. در واقع استفاده از گرین وال‌ باعث می‌شود تا رنگ سبز در فضا خانه یا محل کار شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و این امر باعث کاهش استرس افراد می شود.

در واقع رنگ سبز این گرین وال‌ها به نحوی هستند که می‌توانید از آن برای به دست آوردن حس آرامش بیشتر استفاده کرده و حس و حال فوق العاده ای را تجربه کنید. به خصوص در محیط‌های اداری که استرس کار بسیار زیاد است، می‌توانید با استفاده از دیوار سبز مصنوعی آرامش موجود در این محیط‌ها را افزایش داده تا از این طریق استرس کارمندان کاهش پیدا کند.

ایده‌های جذاب برای زیباتر شدن خانه با دیوار سبز مصنوعی

نصب ساده

علاوه بر موارد گفته شده، نصب آسان این محصول باعث شده تا اکثریت افراد از آن در محیط های مختلف استفاده کنند. دیوارهای سبز به نحوی هستند که شما می‌توانید با قیمت بسیار ارزان و به ساده‌ترین شکل ممکن این محصول را در محیط پیرامون خود نصب کنید. در این بین، لازم به ذکر است که پس از نصب این محصول، در صورت نیاز امکان جا به جایی آن وجود دارد و می‌توانید به راحتی آن را از محیطی به محیط دیگر انتقال دهید.

پوشش دیوارهای نامناسب

یکی از بخش‌هایی که شما می‌توانید دیوار سبز مصنوعی را روی آن نصب کنید، دیوارهایی هستند که زیبا نبوده و دارای ناهمواری هستند. به همین جهت، به منظور مدیریت این دیوارها و مخفی کردن بخش‌های نامناسب می‌توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این، بخش‌هایی از دیوار را که ممکن است به خاطر نم زدگی دچار تغییر رنگ یا ترک‌ شده باشند، به کار بردن این محصول تاثیر بسزایی در زیباتر شدن محیط دارد. این روش بسیار ساده و ارزان قیمت است و شما می‌توانید به جای سایر روش‌های تعمیر دیوار، از گرین وال مصنوعی استفاده کنید.

استفاده در بالکن

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید از گرین وال برای زیباتر شدن محیط خانه خود استفاده کنید، بالکن و تراس است. علاوه بر زیبایی، اگر می‌خواهید محیط بالکن خود را تبدیل به مکانی آرامش بخش کنید و در زمان اوقات فراغت خود در محیطی آرام و پر نشاط استراحت کنید، این محصول می تواند جایگزین خوبی در برابر گیاهان طبیعی باشد. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید برای زیباتر کردن بالکن و تراس خانه خود، از چمن مصنوعی نیز در کنار گرین وال استفاده کنید.

ایده‌های جذاب برای زیباتر شدن خانه با دیوار سبز مصنوعی

تزئین نمای خارجی ساختمان

از دیگر مکان‌هایی که می‌توانید اقدام به نصب دیوار سبز مصنوعی روی آن کنید، نمای خارجی ساختمان است. در صورتی که از گرین وال روی نمای ساختمان استفاده کنید، این امکان برای شما به وجود دارد تا بتوانید زیبایی محیط خارجی خانه خود را بیش از اندازه افزایش دهید و از چنین جلوه فوق العاده ای به محیط پیرامون خانه خود دهید.

خرید دیوار سبز مصنوعی

اگر قصد دارید تا یک دیوار سبز مصنوعی با کیفیت و درجه یک خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که از بین شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعال هستند، به سراغ مجموعه‌های معتبری همچون خانه چمن بروید تا از این طریق بتوانید یک گرین وال زیبا و خاص تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید گرین وال مصنوعی به سایت این مجموعه به نشانی https://khanechaman.com/ مراجعه کرده و مدل دلخواه خود را بسته به محیط سفارش دهید.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید