(عکس) علی‌منصور، علی پروین نشد!

(عکس) علی‌منصور، علی پروین نشد!

در شرایطی که بازی با ۱۰ نفره شدن فولاد خوزستان و گل‌گهر در سیرجان بار دیگر دنبال می‌شد، در دقیقه ۶۸ این عارف آقاسی بود که با حرکت خطرناک خود باعث شد تا سیدعلی بار دیگر دست به جیب برده و این‌بار با کارت قرمز مستقیم خود مدافع میانی فولاد خوزستان را شوکه و تیمش را ۹ نفره کند.

کد خبر : ۱۲۶۴۶۴
بازدید : ۳۰۴

آخرین دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی با ماجرا‌های جالبی همراه شده است. امیر قلعه‌نویی که آخرین دقایق حضورش روی نیمکت گل‌گهر سیرجان را دنبال می‌کرد و بعد از این دیدار با سرمربیگری تیم ملی کار را دنبال خواهد کرد، به دنبال آخرین ماجراجویی خود در سیرجان است و امیدوار است بتواند تیمش را در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها حاضر کند.

علیرضا منصوریان نیز در سمت مقابل قرار دارد که با توجه به جو متشنجی که در اهواز علیه او وجود دارد، از امید زیادی برای صعود از این مرحله و پایان دادن به حواشی‌هاست. اما این بازی که با توجه به حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، با تاخیر نسبت به دیگر دیدار‌های این مرحله برگزار شده، با حواشی و جنجال زیادی همراه شد.

بعد از تساوی دو تیم در نیمه اول، بازی در نیمه دوم در شرایطی دنبال شده که وحید حیدریه با دریافت دوم کارت زرد خود در دقیقه ۵۲ بازی را ترک کرد و از زمین اخراج شد. اخراجی که توسط سیدمهدی سیدعلی با اعتراض زیادی از سوی نیمکت فولاد خوزستان همراه شد و باعث شد تا این داور باتجربه دقایقی را با علیرضا منصوریان در منطقه فنی به گفتگو و توضیح بپردازد و باعث شود سرمربی اهوازی‌ها ۱۰ نفره شدن تیمش را بپذیرد.

منصوریان

در شرایطی که بازی با ۱۰ نفره شدن فولاد خوزستان و گل‌گهر در سیرجان بار دیگر دنبال می‌شد، در دقیقه ۶۸ این عارف آقاسی بود که با حرکت خطرناک خود باعث شد تا سیدعلی بار دیگر دست به جیب برده و این‌بار با کارت قرمز مستقیم خود مدافع میانی فولاد خوزستان را شوکه و تیمش را ۹ نفره کند.

آقاسی که قصد داشت توپ را بالاتر از سر رضا شکاری با پا بزند، با تشخیص داور مسابقه مبنی بر بازی خطرناک، به صورت مستقیم از زمین اخراج شد تا این بازی درگیر حاشیه بزرگی شود. منصوریان و نیمکت‌نشینان این تیم اعتراض تندی به این اخراج داشتند و به دنبال این بودند تا داور را مجاب کنند تا از تصمیم خود بازگردد.

این در حالی بود که رضا شکاری در کنار زمین و زیر نظر کادرپزشکی به بانداژ سر خود پرداخته بود تا این موضوع نیز اعتراض دیگری از سوی فولادی‌ها به همراه داشته باشد و آن‌ها اعتقاد داشته باشند که هیچ برخوردی بین آقاسی و شکاری صورت نگرفته و نیازی به بانداژ نبوده و بازیکن گل‌گهر قصد بزرگنمایی بیشتر ماجرا را داشته است. البته در صحنه آهسته نیز مشخص بود که علی‌رغم حرکت خطرناک آقاسی، مدافع فولاد خوزستان برخورد شدیدی با شکاری نداشته است.

منصوریان

فولاد خوزستان بعد از ۹ نفره شدن و در شرایطی که اعتراض تندی نسبت به تصمیم سیدعلی داشت، در کنار زمین جمع شدند و به نظر می‌رسید که در اعتراض به ماجرا‌های شکل گرفته، قصد ادامه بازی را نداشته باشند. ماجرایی که بیش از ۱۶ دقیقه طول کشید.

در این بین کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان نیز به واسطه اعتراض تندی که به داور بازی داشت با کارت زرد از سوی سیدعلی مواجه شد و این اعتراضات به سمتی می‌رفت که به نظر می‌رسید داور بازی احتمالا بار دیگر برای آرام کردن شرایط دست خود را به سمت جیب عقب برده و کارت قرمز دیگری را نصیب فولادی‌ها کند. با این حال بعد از دقایقی با مدیریت کادر فنی فولاد خوزستان و ساسان انصاری که بازیکنان تیم را جمع کرد و به صحبت برای آن‌ها پرداخت، بازی از سر گرفته شد و شرایط ادامه این جدال شکل گرفت.

یکی از دیدار‌های جذاب فوتبال ایران که با ۹ نفره شدن یک تیم همراه شده بود مربوط به دربی پایتخت در دوران مربیگری علی پروین است؛ ۲۲ مهرماه ۲۳ سال پیش و جایی که نادر محمدخانی و اسماعیل حلالی عبدالرحمان الزید عربستانی اخراج شدند و این تیم بیش از یک نیمه را ۹ نفره مقابل حریف و در فشار تماشاگران کار را دنبال کرد و در نهایت نیز به تساوی بدون گل دست یافت تا یکی از تک امتیاز‌های ارزشمند و طلایی سرخ‌ها در تاریخ شکل گیرد.

فولاد خوزستان

با این حال منصوریان که تیمش با توجه به اخراج ۲ بازیکن شرایط سختی مقابل حریف داشت، در هشتمین دقیقه از وقت اضافه با گل به خودی حزباوی تسلیم شد و نتوانست بازی را با تساوی خاتمه دهد. تیم او البته ثانیه‌هایی بعد از دریافت گل در موقعیت به تساوی کشاندن بازی بودند که گلر گل گهر سیرجان مانع از این اتفاق شد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید