فال روزانه امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱؛ امروز شوکه می‌شوید

فال روزانه امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱؛ امروز شوکه می‌شوید

ممکن است امروز چیز‌هایی بگوییم که منظوری از آن‌ها نداشته باشیم، اما اگر درست فکر کنیم، می‌توانیم به روش سازنده‌تری، این رفتار پرشور و هیجانی را در جهت درست هدایت کنیم.

کد خبر : ۱۲۶۴۸۵
بازدید : ۱۳۰۶۱

فرادید | عطارد امروز وارد برج حمل می‌شود و حس دفاع کردن از خواسته‌ها و تمایلات‌مان را در ما بیدار می‌کند. با این حال، روش بیان افکار و احساسات ما چنانچه گستاخانه یا با زور و خشم باشد، دیگران را آزرده‌خطر خواهد کرد

واقعیت تا زمانی دوام می‌آورد که ما به حس کنجکاوی و خلاقیت‌مان پروبال بدهیم، در این صورت خودمان نیز شکست‌ناپذیر می‌شویم. وقتی به خودمان سخت بگیریم، احساس می‌کنیم در یک باتلاق احساسی گیر کرده‌ایم.

امروز ماه نهایت تلاش خود را می‌کند تا حین ورود به برج دلو ما را آرام نگه دارد، اما بر شدت اشتیاق ما افزوده خواهد شد و شاید چیز‌هایی بگوییم که منظوری از آن‌ها نداشته باشیم، اما اگر درست فکر کنیم، می‌توانیم به روش سازنده‌تری، این رفتار پرشور و هیجانی را در جهت درست هدایت کنیم.

امروز می‌توانیم از پرتب‌وتاب‌ترین احساسات‌مان دل کنده و نگاه منصفانه‌تری به زندگی عاشقانه‌مان بیندازیم و احساسات‌مان را با بی‌طرفی بیشتری کشف کنیم. شاید امروز از حرف یا عمل شریک احساسی‌تان شگفت‌زده یا حتی شوکه شوید، اما خوشبختانه حتی اگر با او مخالف باشید، می‌توانید برای دیدگاه او احترام قائل شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید