لندن پایتخت « قدرت نرم» دنیا شد

کد خبر : ۱۲۹۸۶
بازدید : ۵۶۰۸

لندن با ایجاد مشاغل حرفه‌ای و تنوع بین‌المللی بیشتر نسبت به دیگر شهرهای بزرگ دنیا، به عنوان پایتخت «قدرت نرم» دنیا انتخاب شد.

به گزارش بلومبرگ، پایتخت بریتانیا با ایجاد 235 هزار شغل جدید با مهارت بالا و با استخدام رهبران کسب و کار از 95 ملیت مختلف از سال 2013 با پیشی گرفتن از نیویورک و 5 شهر دیگر، از سوی شرکت دلویت، به عنوان پایتخت قدرت نرم دنیا انتخاب شد. با این حال در حال حاضر نیویورک بیشترین تعداد مشاغل خدمات مالی با مهارت بالا را در اختیار دارد.

آگنس نولس-کاتلر، همکار ارشد شرکت دلویت در لندن اعلام کرد:‌ «لندن یک شهر بین‌المللی است، و به طور قطع قطب شماره یک کسب‌وکار دنیا خواهد بود.»

مردم زیادی که برای تحصیل به لندن سفر می‌کنند و همچنین جو دیجیتالی رو به رشد حاکم بر فضای این شهر از نکات قوت پایتخت انگلستان است. تاکنون رهبران کسب‌وکار از 134 کشور مختلف دنیا در این شهر کار کرده‌اند و این در حالی است که تعداد ملیت‌های مختلفی که در نیویورک ایجاد کسب‌وکار کرده‌اند 120 کشور بوده است.

آینده پایتخت انگلستان بدون خطر نخواهد بود. اتوماسیون تهدیدی برای بسیاری از مشاغل کم حقوق خواهد بود، شدت گرفتن کمبود مسکن و همچنین کافی‌نبودن تعداد زنان در راس کسب‌وکارها همانند دیگر شهرهای بزرگ از نقاط ضعف لندن خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید